לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

מושך ורווחי

השקעה נכונה היא דרך מצוינת לעשות כסף בעזרת כסף, אך חשוב להבין את כל הסיכונים, להבין שיש דרגות שונות שלהם ובנוסף, החשיבות בבחירת ההכשרה הנכונה היא קריטית. הרצון לעשות כסף לא צריך להיות בכל מחיר, ולכן, אנחנו צריכים אנשים אחראים שידעו לשמור לנו על הכסף בשבילנו. ייעוץ בשוק ההון הוא הכרח לאנשים ללא ניסיון, ויש כיום יועצים מצוינים בשוק. התחום הוא מאוד מושך ורווחי, ולכן הדרישה היא גבוהה.

מרצה לביטוח

לאנשים הלומדים במכללת אורין שפלטר, ולוקחים את הקורס של ניהול תיקי השקעות יש יתרון גדול על פני המתחרים, מפני שהם מקבלים תוכן עדכני, מרצים איכותיים ובעיקר מעטפת פדגוגית שעוזרת למקסם את הלימודים.

קורסים בשוק ההון הם כמעט חובה עבור מי שרוצה להשקיע באפיקים השונים שמציע שוק זה לקהל הרחב. קורסים בשוק ההון הם גם קרש קפיצה מעולה לקריירה מוצלחת. בין התפקידים שבהם תוכלו ליהנות משכר חודשי גבוה: יועצי השקעות, מנהלי תיקי השקעות ומשווקים. העבודה מתבצעת בבנקים ובבתי השקעות שמטבעם מתאפיינים גם ביציבות תעסוקתית ומציעים סביבת עבודה מטופחת ותומכת, ואופציה נוספת היא עבודה כעצמאיים (בתחום ניהול התיקים או כיועצים). עבודה בייעוץ השקעות או בתור משווק השקעות נחשבת כמתגמלת במיוחד. 

על-מנת לבחור קורס שוק ההון המלצות הן דרך מצוינת לאתר את מוסד הלימודים הטוב ביותר, ואם תשאלו את בוגרות ובוגרי מכללת אורין שפלטר הם ישמחו להמליץ לכם מכל הלב על מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים - מסלול שיהפוך גם אתכם תוך שנה וחצי עד שנתיים לאנשי מקצוע מבוקשים בשוק ההון.

לימודי השקעות

המסלול מורכב מ-5 או 6 קורסים. 5 הקורסים הראשונים הם דיני ניירות ערך, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, כלכלה וניתוח ניירות ערך. הקורס השישי הוא בניהול תיקים והוא מיועד רק למי שרוצה לקבל רישיון ספציפי לעיסוק זה (כלומר יועצי ומשווקי השקעות פטורים ממנו). בעלי תואר אקדמי רלוונטי פטורים מהקורסים בכלכלה, סטטיסטיקה ומימון וחשבונאות, כשמצד שני אין תנאי קבלה למסלול וכל אחד ואחת יכולים ללמוד וכאמור תוך 18-24 חודשים להפוך ליועצי השקעות, משווקים או מנהלי תיקים.

סיבה אחת להמלצות הרבות אודות אורין שפלטר היא רמתם הגבוהה של המרצים במכללה, כולם אנשי מקצוע עתירי ניסיון בהוראה שכבר הכינו דורות רבים של תלמידים למבחנים במקצועות הנ"ל. סיבה שנייה לשפע ההמלצות היא אתר האינטרנט המושקע שמלווה את הלימודים בכל אחד מהקורסים - באתר תמצאו מבחר רחב מאוד של תרגילים עם פתרונות מפורטים שיעזרו לכם לתרגל את כל החומר, לקבל משוב מדויק לגבי יכולותיכם ולהגיע למבחנים מוכנים ברמה הגבוהה ביותר האפשרית.

סיבה שלישית להמלצות על לימודי שוק ההון במכללה הוא הסיוע שמושט לבוגרות ולבוגרים לאחר השלמת כל המבחנים - לאורין שפלטר חברת השמה אשר נמצאת בקשרי עבודה רציפים עם הבנקים ובתי ההשקעות בארץ, והיא מסייעת לכל מי שרוצה בכך למצוא את המשרה המתאימה לו ביותר ובפרק זמן קצר ככל האפשר.

 

לימודי שוק ההון המלצות 

הדרך הנוחה ביותר לעשות כסף היא ללא ספק לתת לכסף שלך לעבוד במקומך. אנשים היודעים איך ומתי להשקיע באפיקים הנכונים הם אלו שבדרך כלל מצליחים להגיע לסכומים גדולים בכל חודש ולחיים נוחים יותר. עם זאת, שוק ההון הוא לא פשוט, הוא מורכב מהרבה מאוד אלמנטים והעדיפות היא להיעזר באנשים המבינים אותו לעומק ולרוחב לפני וכאשר משקיעים. האנשים המתאימים ביותר הם יועצי השקעות הנמצאים בבתי ההשקעות השונים בישראל. במדינת ישראל יש לא מעט בתי השקעות, עם תחומי התמחות שונים וכשמחליטים להיכנס לשוק ההון, חשוב לבצע סקר שוק נרחב לפני שמבצעים את הבחירה.

מסלול לימודים בשעות הערב. חלק מבתי ההשקעות מתמחים בשוק המקומי וחלקם בשוק הבינלאומי, חלקם בניהול הון משפחתי, חלק בהשקעות קלאסיות, השקעות אלטרנטיביות או תכנון פיננסי. יש הרבה מאוד סוגים של השקעות, שמתאימים לסוגים שונים של אנשים, ולכן, כדאי לעבור תהליך לפני ששמים את הכסף הגדול. הבסיס של כל בית השקעות טוב אלו יועצים איכותיים שיודעים לעבוד הן בפן המקצועי והן בפן האישי. יועץ טוב ידע להתאים ללקוח בדיוק את התוכנית המתאימה בהתאם לרמת ההשקעה שהוא מוכן להשקיע ולרמת הסיכון שהוא מוכן לקחת.

הרווחים מעבר לפינה

יועצי השקעות טובים מקבלים את ההכשרה במקום הנכון והרבה אנשים שואלים את עצמם לגבי לימודי שוק ההון המלצות וביקורות. לבסוף רואים כי אורין שפלטר היא המכללה שמעניקה לסטודנטים שלה את הכלים הטובים ביותר כדי לעבוד בתחום. הרבה אנשים רוצים להיות יועצי השקעות ו/או להשקיע בשוק בעצמם. באורין שפלטר יש תוכנית לימודים איכותית, מרצים טובים ושירותים רבים ומגוונים לסטודנטים שלהם. אפשר ללמוד שוק ההון גם בלימודי ערב בתל אביב. בסופו של דבר, הסטודנטים צריכים להגיע מוכנים למבחני הלשכה של הרשות לניירות ערך על מנת לקבל את הרישיון ולהיכנס לעבודה במשרה מלאה. בבתי ההשקעות השונים יש ביקוש רב לאנשים צעירים וחרוצים שרוצים ללמוד את העסק, ולגדול איתו ביחד למען רווחים משותפים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.