לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים במכללת אורין שפלטר צרו עימנו קשר: 074-757-9813

איכות ללא בגרות

נהוג לחשוב שהבסיס לכל בחירה אקדמית כולל תעודת בגרות וציון פסיכומטרי. עם זאת, זה לא כל כך מדויק, שכן יש הרבה מאוד מוסדות שלא מחייבים ציון במבחן פסיכומטרי לחלק גדול מהמקצועית, ובנוסף, יש מקומות בהם אפשר ללמוד גם ללא תעודת בגרות. אנשים לא מוציאים תעודת בגרות מכל מיני סיבות, ולרוב זה לא מעיד עליהם כאנשים, אלא כעל ילדים. יש עדיין המון אנשים איכותיים ללא בגרות, והבחירה הטובה ביותר עבורם היא במקצוע כלכלי במכללת אורין שפלטר.

במכללה מציעים מסלולי לימודים איכותיים בנושאים כמו משכנתאות, שוק ההון וביטוחים ומסייעים לאותם אנשים חסרי תעודת בגרות ו/או ציון פסיכומטרי להיכנס למקצוע מבוקש ורווחי.

 לימודים ללא פסיכומטרי וללא בגרות

כשאנחנו מחפשים לימודים שיובילו לקריירה משתלמת, ישנה כמובן חשיבות רבה לתנאי הקבלה. באופן טבעי מסלולים שניתן להתקבל אליהם גם ללא תעודת בגרות וללא ציון כזה או אחר בבחינה הפסיכומטרית נהנים מיתרון משמעותי על פני האחרים - ובפרט אם בסיומם ממתינה משרה שמציעה שכר גבוה ותעסוקה יציבה לטווח ארוך. במכללת אורין שפלטר תוכלו לבחור בין כמה וכמה אפשרויות של לימודים ללא פסיכומטרי וללא בגרות, ולהגיע לתפקידים כמו יועץ השקעות, סוכן ביטוח אלמנטרי, משווק פנסיוני ועוד.

אופציה אחת היא קורס חיתום ויישוב תביעות. הקורס כולל מפגש שבועי אחד לאורך 15 חודשים, ובסיומו תוכלו לעבוד כחתמים או כמיישבי תביעות בכל חברת ביטוח. החתמים הם אלה שבודקים בקשות לביצוע ביטוחים ומחליטים האם לחברה כדאי להיענות לבקשה ולבטח את האדם, ומיישבי התביעות בוחנים בקשות להפעלת פוליסות ומחליטים האם המקרה שאירע אכן עומד בתנאי הפוליסה ומצדיק תשלום פיצוי. לאורין שפלטר ישנה גם חברת השמה שמתמקדת בהשמת עובדים בענף הביטוח, ובאופן טבעי בוגרות ובוגרי קורס זה נהנים מעדיפות בקבלה לעבודה בכל חברות הביטוח הגדולות בישראל.

עוד מסלול לימודים ללא פסיכומטרי וללא בגרות מוביל לקבלת רישיון סוכן ביטוח פנסיוני. סוכני ביטוח פנסיוניים יכולים לבחור בין עבודה בחברת ביטוח לבין פעילות עצמאית, כשבכל מקרה ההכנסות גבוהות הודות לאפשרות למכור מגוון רחב של מוצרים ובהם ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, ביטוחים סיעודיים, ביטוחי מנהלים, קרנות השתלמות ועוד. ניתן להשלים את המסלול תוך שנה וחצי עד שנתיים בלימודי ביטוח בתל אביב או חיפה.

מסלול מומלץ נוסף הוא ייעוץ השקעות וניהול תיקים. המסלול מוביל למשרות מתגמלות מאוד בבנקים ובבתי השקעות, וגם אותו ניתן להשלים תוך 18-24 חודשים. כדאי לדעת שבמכללת אורין שפלטר מוצע קורס רענון מתמטיקה שמאפשר גם למי שלא שולט בתחום ללמוד את הקורסים של המסלול ללא קושי.

לימודים ללא בגרות

הצורך בתעודת בגרות ברור לכולם, שכן בישראל תנאי המינימום לעבודות כולל לא רק תעודת בגרות, אלא גם תואר רלוונטי. עם זאת, יש קבוצה שלמה של אנשים שלא סיימו את התיכון מכל מיני סיבות, לאו דווקא אקדמיות או התנהגותיות, ולפיכך, יש הרבה מאוד אנשים מוכשרים ללא תעודת בגרות אשר נאלצים למצוא פתרון אלטרנטיבי ואיכותי כדי להיכנס לשוק העבודה. בניגוד לדעה הרווחת, יש לא מעט מוסדות אקדמיים ומקצועות לימוד שניתן ללמוד ללא בגרות, ועדיין לקבל הכשרה איכותית כדי לעבוד במשרה איכותית, מכובדת ורווחית. לימודים ללא בגרות הם נפוצים כיום והמקום הכי טוב לקבל אותם היא מכללת אורין שפלטר.

מללת אורין שפטלר, שהיא המכללה המובילה כיום בישראל בתחום הכלכלה, מעניקה לסטודנטים שלה מסלולי לימודים בכל תחומי הכלכלה, וזאת מתוך הבנה כי אכן מדובר במקצועות מבוקשים שלא מעט אנשים מעוניינים ללמוד אותם ולעסוק בתחומים אלו, גם אנשים ללא תעודת בגרות. הלומדים במכללת אורין שפטלר לא צריכים להציג תעודת בגרות, אם כי יצטרכו לעבור תנאי סף בסיסיים כדי ללמוד במקצועות השונים. הסטודנטים מקבלים מסלול לימודים מקוצר של שנתיים בלבד שבו כל השיעורים הינם לימודי ערב ובימי שישי וזאת מתוך רצון להעניק את האפשרות לסטודנטים לעבוד במקביל ללימודים.

מיצוי עצמי

אותם אנשים שלא מצאו את עצמם בתיכון למעשה מקבלים ניסיון נוסף במכללות מקצועיות ואיכותיות. באורין שפלטר ניתן ללמוד בנושאים כמו משכנתאות, ביטוחים, שוק ההון ולקבל מקצוע לכל החיים. רבים מהאנשים הללו מוצאים את עצמם לומדים תחומים מעניינים מאוד, אשר הם מתחברים אליהם, וכך למעשה יכולים למצות את עצמם בגיל מאוחר. הלימודים במכללת אורין שפלטר כוללים את המרצים האיכותיים ביותר בשוק, אשר מכינים את הסטודנטים בצורה אידיאלית למבחני הלשכה של משרד האוצר והרשות לניירות ערך.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.