לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

 לימודי שוק ההון המלצות

לימודי שוק ההון הפכו בשנים האחרונות למבוקשים מאוד - על-ידי מי שרוצים לקבל כלים שיעזרו להם להשקיע בתבונה, ועוד יותר על-ידי מי ששואפים להגיע לקריירה מתגמלת באמת. שוק ההון מציע משרות איכותיות כמו מנהל תיקי השקעות, יועץ השקעות ומשווק השקעות, אל כולן ניתן להגיע תוך זמן קצר יחסית וכמו כן אין תנאי קבלה למסלול שמוביל לתפקידים הנ"ל, ולכן אך טבעי שרבים ירצו ללמוד ולהתמקצע בתחום. עבור מי שמתלבט בין מספר אפשרויות של לימודי שוק ההון המלצות של חברים ומכרים הן גורם שתמיד כדאי לקחת בחשבון, וכך גם המלצות מתלמידים שכבר השלימו את המסלול.

בוגרות ובוגרי מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים של אורין שפלטר תמיד שמחים להמליץ על המכללה למטרת לימודי השקעות - וזאת משתי סיבות עיקריות: ראשית, ההכנה המצוינת למבחנים של הרשות לניירות ערך שאותם יש לעבור כדי לקבל רישיון לעסוק בייעוץ השקעות, שיווק השקעות או ניהול תיקים. המוכנות הגבוהה של כל התלמידים, בלי קשר לידע קודם שלהם או לניסיון בתחום, נובעת מהמיומנות של המרצים שזוהי מומחיותם, הכנה לבחינות של הרשות לניירות ערך (במקצועות כלכלה, סטטיסטיקה ומימון, חשבונאות, דיני ניירות ערך וניתוח ניירות ערך. מנהלי תיקים נדרשים לעבור עוד מבחן אחד בתחום ספציפי זה). מרכיב נוסף שתורם רבות לאיכות ההכנה הוא אתר אינטרנט ובו שלל שאלות ותרגילים - דומים לאלה שמופיעים במבחנים - וכן פתרונות מפורטים וברורים. עוד כדאי לדעת כי ניתן ללמוד את המסלול גם מהבית, בנוחות מרבית ובעלות מופחתת.

הסיבה השנייה להמלצות על לימודי שוק ההון באורין שפלטר הוא הסיוע שמעניקה המכללה גם לאחר השלמת הלימודים וקבלת הרישיון לעסוק בתחום. בבעלות המכללה חברת השמה שמתמחה בהשמה בשוק ההון, וכל בוגר ובוגרת יכולים להיעזר בה כדי להגיע למשרה המתאימה להם ביותר בבנק או בבית השקעות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.