לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בשעות הערב צרו עימנו קשר: 074-757-9813

בחירה נכונה

הצורך בתואר אקדמי או מקצועי בישראל הוא ברור, אך בהרבה מקרים, אנשים אינם רוצים להשתעבד למסלולי לימודים ארוכים, אשר עוצרים את החיים המקצועיים והפרטיים כאחד. לכן, האפשרות לקיים לימודים בשעות הערב פונה להרבה מאוד אנשים, אשר יכולים למצוא הרבה אופציות פרקטיות ונכונות, כמו שמציעה מכללת אורין שפלטר. מכללת אורין שפלטר היא המובילה בישראל בתחום הכלכלה והפיננסיים, והיא מציעה מספר מסלולי לימודים בתחום הביטוחים וההשקעות.

לימודי הערב של אורין שפלטר הם נוחים מאוד, במיוחד כאשר לומדים בשני קמפוסים שהם נגישים מאוד – כמו הקמפוס התל אביבי של המכללה ברחוב יגאל אלון, וזה הנמצא בחיפה, בסמוך לצ'ק פוסט. המסלולים של אורין שפלטר הם קצרים יותר, וכאלו הכוללים סטאז' איכותי ומעט מאוד תוכן מיותר. 

לימודים בשעות הערב

כשאנחנו רוצים ללמוד כדי להתקדם בחיים ובמקביל לעבוד כדי להתפרנס בהווה, במקרים רבים נחפש לימודים בשעות הערב. במכללת אורין שפלטר מוצע לכם מגוון רחב של קורסים בשעות אלה, ובאופן כללי ישנם מסלולים מודולריים כך שתוכלו לשלב עבודה ולימודים. אופציה נוספת היא ללמוד מהבית - בשעות שהכי נוחות לכם ובמחיר מוזל.

בין האפשרויות שלכם: קורס חיתום, מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים, לימודי תיווך מקרקעין, קורס יזמות ונדל"ן ומסלולים להכשרת סוכני ביטוח אלמנטריים או פנסיוניים.

קורס חיתום נמשך כ-15 חודשים ומכשיר נשות ואנשי מקצוע לתפקידים שמהווים את הבסיס לעבודתה של כל חברת ביטוח - חתמות ויישוב תביעות. החתמים הם אלה שבוחנים את הבקשות לביטוחים ומחליטים איזו פוליסה כדאית עבור חברת הביטוח ובאילו תנאים. מיישבי תביעות בוחנים את התביעות שמוגשות להפעלת פוליסות ומחליטים האם התביעה מוצדקת ומהו הפיצוי שמגיע למבוטח. בשני התפקידים מובטח שכר נאה גם לחסרי ניסיון, וכמו כן נהנים החתמים ומיישבי התביעות מעבודה בחברה גדולה ויציבה כמו כלל, הראל, מגדל, הפניקס, מנורה וכו' (למכללת אורין שפלטר חברת השמה שמקיימת קשרי עבודה מצוינים עם כל החברות הנ"ל, ועל כן בוגרי המכללה נהנים מהזדמנות פז להתקבל למשרות המתאימות להם ביותר).

מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים מכשיר נשות ואנשי מקצוע לתפקידים מבוקשים מאוד בשוק ההון - יועצי השקעות, מנהלי תיקים ומשווקי השקעות. המסלול פתוח לכולם, וניתן להשלים אותו תוך שנתיים. גם בוגרות ובוגרי מסלול זה מקבלים סיוע מחברת ההשמה של אורין שפלטר ויכולים לעבוד בבנקים, בבתי השקעות או כבעלי עסק עצמאי.

לימודי תיווך מקרקעין הם למעשה קורס ממוקד בן 6 מפגשים שמכין למבחן של רשם המתווכים - מעבר מבחן זה מאפשר קבלת רישיון לעסוק בתיווך נדל"ן. גם קורס יזמות בנדל"ן מתאים למי שרוצה לעסוק בתחום זה - הוא מורכב מ-13 מפגשים שכוללים הן ידע תיאורטי רחב היקף והן תרגולים מעשיים רבים.

המסלולים להכשרת סוכני ביטוח פתוחים גם הם לקהל הרחב - תוך שנתיים תוכלו לקבל רישיון סוכן ביטוח ולעבוד בתחום רווחי במיוחד זה, גם כשכירים וגם כעצמאיים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.