לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

נדל"ן הוא תחום גדוש באפשרויות והזדמנות מצוינת לכל מי שהוא יזם בנשמתו (או יזמית בנשמתה, כמובן) להביא לידי ביטוי את היכולות ולזכות בתמורה גבוהה מאוד. קורס יזמות ונדל"ן של מכללת אורין שפלטר מספק בסיס איתן ליזמי נדל"ן עם ידע רחב היקף וכלים מעשיים שאותם ניתן ליישם במגוון דרכים אפשריות: קניית נכס ומכירתו תוך זמן קצר ברווח, איתור בתים שמתאימים לפרויקט התחדשות עירונית, השבחת דירות ישנות, איתור קרקעות שמיועדות להפשרה לטובת פרויקטים ארוכי טווח וכלים לבדיקת שוק נדל"ן בכל מקום.

הקורס כולל 25 מפגשים של 5 שעות כל אחד, וכן מפגשי שטח יקרי ערך ו-וובינר. באופן כללי במסגרת לימודי יזמות ונדל"ן מושם דגש רב על התנסויות מעשיות, כולל באמצעות תרגולים ייחודיים וסימולציות שונות, כך שכל אחת ואחד מהמשתתפים בקורס יצא עם ארגז כלים פרקטיים. עוד כדאי לדעת כי בסופו של הקורס מבצעים התלמידים פרויקט גמר בהנחיית ובליווי אנשי איגוד הנדל"ן הישראלי, וגם לכך ישנה תרומה של ממש ליכולות הגבוהות. המרצים הקורס הינם בעלי ניסיון רב הן בתחומי הנדל"ן והן בהוראה.

בין הנושאים הנלמדים: נדל"ן פרטי ומסחרי, קרקעות חקלאיות, תמחור עסקאות, חישובי תשואות, אסטרטגיות השקעה, השבחת נכסים, התחדשות עירונית, מציאת מידע רלוונטי לשוק הנדל"ן ולמטרות הספציפיות השונות, נדל"ן בינלאומי, ניהול משא ומתן, שיווק נדל"ן, מציאת פתרונות מימון משתלמים ויצירתיים לעסקאות שונות, סוגיות מיסוי בתחום המקרקעין ועוד. המשתתפים בקורס מקבלים ספר לימוד מקיף שכולל גם את חומר הלימודים וגם חומרי עזר רבים (טבלאות נתונים לצורך חישובים רלוונטיים, מונחים מקצועיים, חוזים משפטיים ועוד). כמו כן ישנה גישה להקלטות השיעורים בקורס כך שניתן לחזור על חומר הלימודים ולהטמיע אותו טוב יותר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.