לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי השקעות בשוק ההון

השקעות בשוק ההון הן מקור לרווחים נאים, ובפרט למי שלמד ורכש את הידע והכלים הנחוצים להתנהלות חכמה בשוק זה. לימודי השקעות בשוק ההון הם גם קרש קפיצה לקריירה מספקת מאוד - מבחינת שכר, מבחינת יציבות תעסוקתית, מבחינת עניין ומבחינת סביבת העבודה האיכותית. מסלול ייעוץ השקעות וניהול תיקים במכללת אורין שפלטר יהפוך גם אתכם לאנשי מקצוע מבוקשים שיכולים לבחור בין עבודה בבנקים, עבודה בבתי השקעות או עסק עצמאי, ובכל מקרה לזכות בהכנסות גבוהות וסיפוק רב. המסלול פתוח לכולם: אין צורך בידע מוקדם או בניסיון כלשהו בשוק ההון - צוות המרצים המנוסים במכללה אמון על הכנה אופטימלית של כל התלמידים, בלי קשר לבקיאות ההתחלתית שלהם בנושאים הרלוונטיים להשקעות בשוק ההון, ובהתאם אחוזי ההצלחה של תלמידי ותלמידות אורין שפלטר גבוהים במיוחד.

המסלול של לימודי שוק ההון  כולל קורסים בחשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, כלכלה, דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית וניתוח ניירות ערך. מי שרוצים להפוך למנהלי תיקים - תפקיד שמתאפיין בשכר של 10,000-25,000 ש"ח בחודש בבתי ההשקעות ובפוטנציאל הכנסות גבוה במיוחד כשמבצעים אותו במסגרת עסק עצמאי - ילמדו קורס נוסף לקראת בחינה של הרשות לניירות ערך שנקראת מקצועית ב' ועוסקת בניהול תיקי השקעות. משכורות משווק השקעות היא מתגמלת מאוד.

לאחר מעבר כל הבחינות והשלמת סטאז' של חצי שנה (שניתן להתחיל אותו כבר במהלך הלימודים), מסייעת חברת ההשמה של מכללת אורין שפלטר לכל מי שרוצה בכך למצוא משרה מתאימה לו במיוחד. בסך הכל תוכלו להתחיל להתפרנס מעבודה בשוק ההון כבר תוך שנה וחצי עד שנתיים. ניתן לבחור בין לימודים פרונטליים לבין לימודי השקעות אונליין, אצלכם בבית ובשיא הנוחות (וכן במחיר מופחת משמעותית). בעלי תואר אקדמי בכלכלה, מנהל עסקים או חשבונאות פטורים מחלק מהקורסים ועבורם המסלול אטרקטיבי במיוחד בדרך לעבודה מבוקשת בבנקים ובבתי השקעות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.