לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצים פנסיוניים עובדים בדרך כלל במסגרת הבנקים או בכל מוסד פיננסי אחר מתאים. למעוניינים בכך, ניתן לעבוד גם בתור יועץ פנסיוני עצמאי. על מנת לעבוד בתחום, יש לעבור הכשרה מיוחדת הכוללת שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בשביל הסמכה כיועצים פנסיוניים עליכם לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח ועוד שני מבחנים מקצועיים. מעבר לכך, יועץ פנסיוני מחויב לעשות סטאז' של חצי שנה.


מכללת אורין שפלטר מציעה קורסי הכנה מקיפים למבחנים הללו. קורסי ההכנה מועברים בפורמט פרונטלי או דיגיטלי, בהתאם לבחירתכם. בנוסף לכך, בתום לימודי תעודה סוכן ביטוח, אנו מסייעים לכם למצוא מקום עבודה מתאים. בהתאם לכך, פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הבוגרים של המכללה.

 

משווק פנסיוני משכורת

לשם מה יש צורך ביועץ פנסיוני?


יועץ פנסיוני מקצועי ובקיא, מסייע ללקוחות שלו לחסוך כסף רב על דמי ניהול מופקעים, ופוליסות ביטוח מיותרות. יועצים פנסיוניים הם אנשי מקצוע אובייקטיבים. הם עוברים בצורה מפורטת על כל החסכונות הפנסיוניים של הלקוח ובונים עבורו תוכנית פעולה מושכלת. חשוב מאוד לבחור יועץ פנסיוני בקיא בתחומו, מכיוון שכל החלטה בתחום היא בעלת השפעה מרחיקת לכת בכל הנוגע לשעת הפרישה ממעגל העבודה.

ייעוץ פנסיוני, מקצוע מבוקש עם הכנסה יציבה


ייעוץ פנסיוני עשוי להיות חשוב בשלבים שונים של החיים ולא רק בזמן הפרישה. בהתאם לכך, השירות שאתם מעניקים ללקוחות בתחום מאפשר לכם לעבוד עם קהל גדול ומגוון, אנשים שנמצאים לפני פרישה, עובדים שמעוניינים לעבור מקום עבודה ועוד. מדובר במקצוע מבוקש מאוד עם הכנסה יציבה לאורך השנים ואפשרויות קידום רבות.


מעוניינים לקבל פרטים נוספים לגבי לימודי ביטוח אונליין אצלנו? צרו קשר עוד היום עם אחד מנציגי המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.