לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

הדרך הראויה

הדרך להכנסה ראויה בישראל היא לא פשוטה. המשכורת הממוצעת לא מספיקה לניהול משפחה ולקניית בית ויש צורך בהגדלת הכנסות בכל מיני דרכים. הדרך הנכונה ביותר היא להיכנס לשוק ההון ולנסות לייצר הכנסה פאסיבית. כדי להצליח, צריך מנהל תיקים טוב, אשר יעזור להקטין את הסיכון לכדי מינימום ולהגדיל את הרווחים למקסימום תחת הנסיבות ובהתאם לסכום ההשקעה. המטרה היא כמובן לעשות כסף, אך לא לסכן ממון רב שיכול לשים אתכם בסכנה. כיום, השוק פתוח לכולם וכל אחד יכול ללמוד את הנושא כדי לנסות ולהרוויח בעצמו.

במכללת אורין שפלטר מציעים קורסים ייעודיים להתנהלות בשוק ההון, גם למתחילים, ויכולים לעזור לאנשים גם להשיג עבודות בשוק, ולהרוויח מכמה כיוונים.

קורס שוק ההון למתחילים

שוק ההון נתפש כמקום שמתאים למקצוענים בלבד - ואכן נדרשים ידע מקיף ומעמיק וגם כלים מקצועיים כדי לנצל את כל ההזדמנויות שמקנה לנו שוק זה. יחד עם זאת ישנה גם האופציה של קורס שוק ההון למתחילים - כך שגם מי שאין לו כל ידע קודם או זיקה לתחום הפיננסי יכול לקבל את הידע והכלים הנחוצים ואפילו לרכוש מקצוע מבוקש כגון יועץ השקעות או מנהל תיקי השקעות.

במכללת אורין שפלטר מוצע מסלול מתאים של יועץ השקעות שניתן להשלימו תוך 18-24 חודשים ולהתחיל להתפרנס מעבודה בשוק ההון, בבנק או בבית השקעות, כך שבכל מקרה מובטחים שכר גבוה ותנאי עבודה מצוינים. אין תנאי קבלה או דרישות סף, כך שכל מי שחפץ בקריירה מתגמלת יכול לזכות בהכשרה מקיפה ומקצועית במיוחד זו, ועוד כדאי לדעת בהקשר זה כי המכללה מציעה ריענון מתמטיקה למי שזקוק לכך, וזאת על-מנת להבטיח שהלימודים עצמם יתנהלו ללא קושי עבור כל התלמידים.

המרצים בכל הקורסים הינם אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בהוראה ובהתאם גם בעלי יכולות גבוהות בכל הנוגע להעברת החומר ולהכנת כל תלמיד ותלמידה, בלי קשר לידע הקודם שלהם, למבחני הרשות לניירות ערך בדרך לעבודה כיועצי השקעות (בבנק) או כמנהלי תיקים (תפקיד שמוצע על-ידי בתי השקעות וכן ניתן לעסוק בכך באופן עצמאי ולזכות לרמת הכנסות גבוהה במיוחד).

יתרון נוסף של בחירת קורס שוק ההון למתחילים של אורין שפלטר הוא חברת ההשמה של המכללה. החברה מתמחה בהשמה בתחום הפיננסי, כך שלכל הבוגרים והבוגרות של לימודים אלה מוצעת עזרה משמעותית במציאת משרה שמתאימה להם במיוחד. הקורסים שכולל המסלול הם כלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, אתיקה מקצועית וניתוח ניירות ערך. במסלול מנהלי תיקים ישנו קורס שישי שכולל את כל הידע הדרוש לניהול תיקי השקעות. 

קורס שוק ההון למתחילים

ההחלטה להשקיע כספים אינה מתקבלת בקלות אצל אנשים, לבטח לא אצל אנשים שמרוויחים משכורת ממוצעת או מתחת לכך. עם זאת, במרבית המקרים זהו הימור ששווה לקחת, אם עושים את התהליך בצורה נכונה. אנשים אשר מחליטים להשקיע את כספם בדרך הנכונה, ובערוצים הנכונים, יכולים לשדרג בצורה גדולה את מצבם הכלכלי. יש הרבה מאוד שאלות שעולות לגבי השקעות בשוק ההון והן היכן להשקיע, מתי לעשות זאת ומה הם הסכומים המקובלים ביחס להכנסה. כאשר נכנסים לעובי הקורה, אנשים מבינים את הפוטנציאל ורוצים ללמוד עוד על מנת שיוכלו להרוויח.

הקונספט של שוק ההון הוא סחר של הרבה מאוד אלמנטים, כמו מניות, חברות, אגרות חוב, פוליסות, נדל"ן וקרנות, כאשר ערכן עולה ויורד בהתאם למשתנים ומדדים שונים בשוק ועל ידי השפעה של היצע וביקוש. הסיכון כמובן קיים ולא בכל השקעה יש ערובה להצלחה, אך כאשר פונים ליועצי השקעות הסיכון הזה יורד משמעותית. יש כיום הרבה בתי השקעות וברוקרים שחיים את השוק ויכולים לעזור לאדם הממוצע להרוויח בגדול, כאשר העבודה שלהם היא להוריד את הסיכון ולמקסם את הרווח בהתאם להשקעה.

לשחות בחומר

 באורין שפלטר תוכלו בקלות ללמוד קורסים מקצועיים אונליין. כדי להבין את השוק ולשחות בו צריך ללמוד אותו, וכיום ניתן לקחת קורס שוק ההון למתחילים ברשת, אשר ייתן את הערך המוסף. הקורס האיכותי ביותר הוא זה של אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית האיכותית ביותר בארץ בתחום הכלכלה. ההצלחה בשוק ההון מגיעה בעיקר בזכות תכונות כמו ניסיון, ידע, זיהוי טרנדים וכמובן - קצת מזל. באורין שפלטר מלמדים המרצים האיכותים היותר בארץ והם מעניקים מהידע והניסיון שלהם בסדרת שיעורים קצרה ופרקטית. כל אחד שרוצה לשדרג את ההכנסה שלו, צריך לברר לגבי הקורס ולראות האם הוא מתאים לתחומי העניין והיכולות שלו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.