לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

מיקסום ההשקעה

אנשים עובדים במשך שנים כדי לפרנס את המשפחות שלהם ובחלק מהמקרים מצליחים להגיע להכנסה יפה שמצליחה להשיג למשפחה כל מה שהיא צריכה. עם זאת, האנשים העשירים והעמידים באמת הם אלו שמצליחים לגרום לכסף שלהם לייצר כסף נוסף. כלומר – הכנסה פאסיבית באמצעות השקעות במקומות שונים. איך ממקסמים את ההשקעות הללו? ובכן, צריך לפנות לאנשים הנכונים. ייעוץ של ניהול פיננסי למשפחות ולאנשים פרטיים מהווה תחום התמחות ספציפי אותו צריך ללמוד במקום הנכון. באורין שפלטר מציעים מסלול לימודים ייעודי בנושא ניהול פיננסי עם דגש על ניהול תיקים, אשר יכול להתאים להרבה מאוד אנשים.

יש הרבה מאוד אפיקים בהם אפשר להשקיע ולתת לכסף שלכם לגדול והחוכמה היא להגיע למצב בו סיכון קטן באופן יחסי יקנה רווח עצום.

התחום הפיננסי הוא מרכיב מרכזי בחיים של כולנו. אפיקי ההשקעה שמוצעים לנו הולכים ומתרבים, והופכים למגוונים יותר ויותר, וכדי לדעת איך לנהל את הכסף שלנו באופן אופטימלי, כך שהוא יניב לנו נכסים נוספים ובמקביל נוכל ליהנות ממנו בכל פעם שנזדקק לו, נדרש ידע רחב היקף ועדכני גם יחד. עוד כדאי לקחת בחשבון את רמת הסיכון השונה שמאפיינת כל אפשרות השקעה, כשבדרך כלל תשואה גבוהה במיוחד כרוכה גם בסיכון יחסית רב - וקל להבין מדוע הדרך הטובה ביותר להתנהל בתחום הפיננסי היא עם עזרה מצד אנשי מקצוע מנוסים.

במציאות שכזו אין פלא שהביקוש לשירותיהם של מומחים לניהול פיננסי נמצא במגמת עלייה. על-מנת להפוך ליועץ השקעות, משווק השקעות או מנהל תיקי השקעות נדרש רישיון מתאים מטעם הרשות לניירות ערך - והדרך המהירה ביותר והמשתלמת ביותר להגיע לרישיון זה היא באמצעות מסלול ההשקעות של מכללת אורין שפלטר.

מסלול לימודי השקעות של אורין שפלטר מורכב מ-5 קורסים: דיני ניירות ערך, כלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון וכן ניתוח ניירות ערך שהוא למעשה קורס ניהול פיננסי - בין השאר תקבלו בו כלים לחישוב תשואות, לתמחור אגרות חוב, לבחינה מושכלת של אופציות וחוזים עתידיים, לגידור סיכונים, ולהבנה מעמיקה של השפעות סוגיות מאקרו-כלכליות על אפיקי ההשקעה השונים ושל שיעורי המיסוי הרלוונטיים. כמו כן נלמדים בקורס זה מודלים לניצול האפשרויות שמקנים מכשירים עתידיים ונגזרים. מנהלי תיקי השקעות נדרשים לעבור קורס שישי במספר, שנקרא מקצועית ב', ובכל מקרה ניתן להשלים את המסלול הנ"ל תוך שנתיים ולפעמים אף פחות, וכך להפוך בפרק זמן קצר למומחי ניהול פיננסי מבוקשים.

עוד כדאי לדעת כי אין תנאי קבלה ללימודים ה"ל ואין צורך בידע מוקדם בתחום הפיננסי או זיקה אליו. למכללת אורין שפלטר חברת השמה משלה, שמסייעת לבוגרות ולבוגרים להתקבל למשרות אידיאליות מבחינתם בבנקים ובבתי ההשקעות.

קורסים פיננסיים

השאיפה של כל אחד היא ללמוד במקום הטוב ביותר אשר מעניק את ההכשרה הרלוונטית לתחומים בהם הוא מעוניין. אם מדובר בתחומי הכלכלה, אין ספק שהעדיפות כיום היא ללכת למכללה מקצועית בדמות אורין שפלטר. מכללה מקצועית מעניקה אין ספור יתרונות לסטודנטים שלה, עם קורסים פיננסיים ברמה גבוהה בתחומים רבים כמו משכנתאות, ביטוחים, ייעוץ השקעות, נדל"ן, שוק ההון ועוד. באורין שפלטר, הקורסים הללו מועברים על ידי המרצים הטובים ביותר בארץ, אשר מעבירים תוכן איכותי ובעיקר פרקטי וממוקד. למידע נוסף אודות מסלולי לימוד פיננסים צרו קשר עם מכללת אורין שפלטר.

בזמן שבאוניברסיטאות הגדולות ובמכללות יש הרבה תוכן תיאורטי וכזה שמכין את התלמידים לתוכן הפרקטי, באורין שפלטר לא מבזבזים זמן ולכן, אורך מסלולי הלימודים הוא לרוב כשנתיים. הלימודים נערכים בשעות הערב ובימי שישי וכך, אנשים לא חייבים להשתעבד לתארים ארוכים שיכניסו אותם לשוק העבודה רק בחצי השני של שנות ה-20. באופן תיאורטי, סטודנט של אורין שפלטר יכול להיכנס לשוק העבודה כבר בגיל 22 או 23 עם משכורת גבוהה במיוחד, שכן המכללה נמצאת בקשר רציף עם מספר חברות גדולות ברשת והיא מאפשרת לסטודנטים שלה ללמוד ולעשות סטאז' עוד במהלך השנה הראשונה לתואר.

הכנה אידיאלית

בצורה הזו, אנשים לא מבזבזים זמן ויכולים גם לנהל חיים אישיים במקביל לעבודה וללימודים. ישנה אפשרות גם ללמוד מהבית, שכן כל השיעורים מועלים לאתר המכללה ובמקביל, המרצים הם מאוד זמינים לשאלות ולזמן אישי. קורסים פיננסיים מכניסים אנשים אל תוך העולם הריאלי הזה ופותחים דלת אל תחום שהוא מאוד מבוקש ורווחי. תחומי הכלכלה הם אקוטיים בכל ארגון ותמיד יש להם צורך מבחינה מנהלתית. לכן, אנשים מחפשים להיכנס ולעבוד, ולהוכיח שהם ראויים לקבל משרה מלאה ורווחית יותר. המכללה מכינה את הסטודנטים בצורה אידיאלית למבחני הלשכה של משרד האוצר ומבחני הרשות לניירות ערך, ומשם הם יוצאים מוכנים להרוויח בענק.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.