לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יזמות בכל תחום מאפשרת לכל אדם להביא לידי ביטוי את כל כישרונותיו וכישוריו, ליהנות מעניין רב, לגלות בעצמו חוזקות ולהתמודד עם מגוון אתגרים. יזמות עסקית מוסיפה לכל הנ"ל גם פוטנציאל להכנסה כספית גבוהה - כך שאין פלא כי צעירים רבים, ובעצם גם המבוגרים יותר, שואפים להפוך ליזמים עסקיים. עוד כדאי לקחת בחשבון כי המציאות הנוכחית, ובפרט ריבוי האפשרויות שמעניקות לנו הטכנולוגיות החדשניות השונות והתרבות שמעודדת אותנו להביע את עצמנו בשלל דרכים, תורמת אף היא לריבוי היזמים. הבסיס למיצוי הפוטנציאל הגבוה של יזמות עסקית הוא לימודים איכותיים, כשאופציה מומלצת במיוחד היא קורס ממוקד בתחום שמקנה את כל הכלים החיוניים.

באופן טבעי עבור כל מי שמחפש קורס יזמות עסקית מחיר הלימודים הוא פקטור משמעותי. מצד שני, כדאי לבחון את הכדאיות של כל אופציה גם על סמך התועלת שהיא מקנה ולא רק לפי עלותה, שהרי בסופו של דבר המפתח לבחירות הנכונות בחיים הוא יחס העלות-תועלת, ולא אחד המרכיבים בנפרד. במכללת אורין שפלטר תוכלו ללמוד בקורס מקיף, מקצועי ואפקטיבי מאוד שמתמקד ביזמות בתחום הנדל"ן. במסגרת הלימודים - שכוללים 125 שעות לימוד, מפגשי שטח מעצימים וכן וובינר רב תועלת - תקבלו כלים מעשיים רבים לאיתור הזדמנויות משתלמות במיוחד, למציאת פתרונות מימון יצירתיים ונוחים, לגיבושן של אסטרטגיות השקעה, לתמחור מדויק של עסקאות, לחישוב תשואות בפועל, לניהול משא ומתן וכן בסוגיות ספציפיות בתחום כמו קרקעות להפשרה, התחדשות עירונית, השבחת נכסים, מיסוי מקרקעין ועוד.

בנוסף, במסגרת קורס יזמות נדל"ן של מכללת אורין שפלטר מבצעים כל המשתתפים פרויקט גמר. הפרויקט בליווי איגוד הנדל"ן הישראלי, וגם לו חלק רב בהפיכת התלמידים ליזמים בעלי יכולות משמעותיות ופוטנציאל להצלחות עסקיות מרשימות.

לימודי יזמות עסקית

ההבדל המהותי בין האדם הממוצע לבין האדם המצליח והעשיר טמון בהשקעות הנעשות בצורה טובה. הרי ברור שקשה מאוד לעשות כסף גדול בעבודה ממוצעת ולכן יש צורך להתפתח ולנסות לגרום לכך שהכסף ייכנס בצורה פאסיבית, או שהכסף ייצר כסף בעצמו. בעזרת משחק בבורסה ובשוק ההשקעות בפרט ויזמות עסקית באופן כללי, אפשר להשיג הרבה מאוד ולהפוך לאנשים עשירים. קשה מאוד להיכנס להרפתקאות עסקיות ללא ידע מוקדם וללא יכולת כלכלית. יש להתחיל לאט, לקחת הפסדים בחשבון ולהמשיך אט אט ובזהירות עד להתייצבות. כאשר משחקים עם כסף, צריך לעשות זאת נכון ובאמצעות מומחים שיעזרו לקבל החלטות על הצד הטוב ביותר.

יזמות עסקית מהווה תחום שדורש המון ידע ובעיקר ניסיון, אותו צריך להרוויח. בכל אופן, צריך לקבל הכשרה טובה ואיכותית שתאפשר לשקול את כל האופציות ולקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בנוגע להשקעה או לאי השקעה. יש כמה אסכולות בנוגע לדרך בה ניגשים ליזמות והן בדרך כלל משתנות בהתאם לרצונותיו של היזם. יש יזמים שמעדיפים לקחת צעד אחורה ולתת למומחים בשכר לעבוד ומנגד, לקוחות שרוצים להיות בתוך העניינים ולהיות מעודכנים בכל מהלך. יש יתרונות וחסרונות לכל דרך, וכל אחד צריך לבחור את הדרך הנכונה לו.

כסף אמיתי

כדי להפוך ליזמים טובים, הכשרה היא כאמור קריטית. לימודי יזמות עסקים במכללת אורין שפלטר יכולים להעניק לאנשים את מה שחסר להם כדי להרוויח בענק. הלימודים גורמים לאנשים לקבל את כל המידע, ללמוד ממרצים איכותיים וגם לשאול את כל השאלות הנכונות ולהציב כללי מפתח להשקעות נכונות. רק כך, לאט ובזהירות, אפשר לעשות כסף אמיתי ולאט לאט להגדיל את ההשקעה כדי לנסות ולהכניס סכומי כסף גדולים שיעשו את ההבדל ויתנו הרבה מאוד מרווח פעולה כלכלי לכל המשפחה. הקורס זמין גם אונליין, צרו איתנו קשר עוד היום לקבלת מידע אודות קורס יזמות באינטרנט.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.