לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי חיתום צרו עימנו קשר: 074-757-9813

כדאי ונכון

ההשתלבות של נשים בשוק העבודה היא חשובה מאוד, וחברות רבות עושות מאמצים כדי לאתר נשים איכותיות ולשלב אותן בתפקידי מפתח. ישנם תחומים בהם הדלת פתוחה יותר מאחרים, וזה רלוונטי במיוחד בתחומי הכלכלה השונים. נשים רבות נכנסות לתחום החיתום, ומצליחות להיות אפקטיביות מאוד בחברות הביטוח. חיתום הוא תחום של בדיקת כדאיות של מכירת פוליסה, ויש שיגידו שדווקא בנושאים הללו, שמביאים צדדים של אנושיות לצד מקצועיות בתחום הביטוח הנוקשה, הנשים מצליחות יותר מגברים.

תחום החיתום הוא מרתק, וניתן ללמוד אותו בצורה מקיפה במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל בנושאי הכלכלה.

אם בעבר תחומי הביטוח והפיננסים נתפשו כמתאימים בעיקר לגברים, הרי שכיום כבר ברור שהם מציעים כמה וכמה סוגי משרות אידיאליות לנשים. בפרט מתאימים לנשים תפקידי חתמות, מיישבות תביעות, משווקות פנסיוניות וסוכנות ביטוח אלמנטריות.

במכללת אורין שפלטר מוצעים קורסים לנשים אשר מכשירים אותן לכל התפקידים הנ"ל. אופציה אחת היא קורס חיתום ויישוב תביעות בביטוח כללי שנמשך 15 חודשים (במתכונת של מפגש שבועי אחד) ובסופו יכולות הבוגרות לעבוד כחתמות - תפקיד מרכזי בכל חברת ביטוח שמהותו בדיקת הבקשות לביטוחים והחלטה האם לקבל את הבקשה (כלומר האם רמת הסיכון לחברת הביטוח אינה גבוהה מדי) ובאילו תנאים. כמו כן יכולות בוגרות קורס זה לעבוד כמיישבות תביעות, תפקיד שמהותו בחינת התביעות של לקוחות להפעלת פוליסות שונות והחלטה האם לשלם ללקוח וכמה.

אופציה נוספת של לימודים לנשים באורין שפלטר היא מסלול שיווק פנסיוני. מסלול זה כולל 6 קורסים - כלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, יסודות הביטוח, ניתוח ניירות ערך וגמר פנסיוני - וכל אחת יכולה להשלים אותו ב-18-24 חודשים ולהתחיל להתפרנס בתפקיד שמניב הכנסות גבוהות מאוד. מהות עבודתה של משווקת פנסיונית היא להציע מוצרי ביטוח וחיסכון פנסיוני של הגוף שבו היא עובדת (בית השקעות או חברת ביטוח), ובכל מקרה בנוסף לשכר הנאה מאוד ישנם גם תנאים מצוינים.

אופציה שלישית היא לימודי ביטוח אלמנטרי. גם במסלול זה 6 קורסים: 4 הראשונים זהים לאלה של המסלול הפנסיוני, ושני האחרונים הם ביטוח רכוש וביטוח תאונות. סוכנת ביטוח אלמנטרית יכולה לבחור בין עבודה בחברת ביטוח לבין הקמת עסק עצמאי, שבדיוק עבורו הומצא הביטוי השמיים הם הגבול ובנוסף הוא מאפשר גמישות ושילוב בין עבודה למשפחה.

בכל הקורסים הנ"ל אין תנאי קבלה ואין צורך בידע מוקדם או בזיקה לעולם הביטוח. כמו כן לאורין שפלטר חברת השמה אשר מסייעת לנשים להגיע למשרות המתאימות להן ביותר.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.