לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חברות ביטוח הן מקום עבודה מבוקש: רמת השכר בהן גבוהה, סביבת העבודה נעימה, בעולם שמשתנה בקצב מואץ הן מבטיחות יציבות תעסוקתית וגם אפשרויות קידום רבות - ועוד יתרון משמעותי של ענף זה הוא שניתן להתחיל לעבוד בו בתפקידים מתגמלים מאוד גם ללא תואר.

האפשרות לדלג על תואר בביטוח מספקת לכל מי שרוצה להשתלב בחברה גדולה הזדמנות לעשות זאת תוך זמן קצר למדי, שנה עד שנתיים. בנוסף לחיסכון בזמן ישנו גם חיסכון כספי משמעותי, גם מבחינת עלות הלימודים וגם בזכות האופציה להתחיל לעבוד ברמת שכר נאה בלי לחכות 3-4 שנים להשלמת תואר אקדמי.

מסלול אפשרי אחד של הכשרת עובדים לענף הביטוח הוא לימודי חיתום ויישוב תביעות בביטוח כללי - קורס בן 15 חודשים במתכונת של מפגש שבועי אחד. בסיום הקורס, ובחלק מהמקרים כבר במהלכו, ניתן לעבוד בחברת ביטוח גדולה בתפקיד חתמ/ת או בתפקיד מיישב/ת תביעות, שניהם תפקידים מרכזיים שמבטיחים עבודה מעניינת בתנאים מצוינים. מסלול אחר מוביל לקבלת רישיון סוכן ביטוח אלמנטרי תוך 18-24 חודשים. בעלי רישיון זה מורשים למכור ללקוחותיהם ביטוחי רכב, ביטוחי דירות, ביטוחי נסיעות לחו"ל, ביטוחים עסקיים, ביטוחי תאונות אישיות ועוד, כך שגם להם ביקוש רב בכל חברת ביטוח. אופציה שלישית היא מסלול ביטוח פנסיוני, שגם אותו ניתן לצלוח תוך שנה וחצי עד שנתיים. מסלול זה מקנה רישיון מבוקש במיוחד, סוכן ביטוח פנסיוני שמורשה לשווק מוצרי חיסכון פנסיוני (קרנות פנסיה, קופות גמל, ביטוחי מנהלים) וכן ביטוחי ביטוח חיים, ביטוח אובדן כושר עבודה, ביטוח בריאות ועוד.

מכללת אורין שפלטר מציעה לימודים במסלולים הנ"ל עם מרצים מנוסים, ליווי אישי ואמצעים מתקדמים דוגמת אתר אינטרנט ייעודי לתרגול החומרים הנלמדים בכיתה. למכללה גם חברת השמה משלה, שמקיימת קשרי עבודה הדוקים עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל, כך שסיכויי בוגרי ובוגרות המסלולים השונים של לימודי הביטוח באורין שפלטר להגיע למשרה מתגמלת בחברה שכזו גבוהים במיוחד.

 

תואר ראשון בביטוח 

אפשר ללמוד ביטוח גם בלימודי ערב. ביצוע איכותי של עבודה מכל סוג תלוי בראש ובראשונה בהכשרה טובה. נהוג לחשוב שבישראל אין מה לעשות ללא תואר אקדמי, אך מדובר בתפיסה מוטעה, שכן יש הרבה מקצועות שעדיף ללמוד בהם תואר מקצועי ולהיכנס בצורה מהירה וחלקה יותר אל שוק התעסוקה. שוק הביטוח, לצורך הדוגמה, הוא כזה בו תואר מקצועי ופרקטי יותר הוא עדיף, ובמיוחד במכללה כמו אורין שפלטר. הלימודים במכללה מקצועית הם הרבה יותר פרקטיים וממוקדים, וזאת בניגוד לתארים אקדמיים, שכוללים בהרבה מקרים הרבה חומר תיאורטי במקרה הטוב, ולא רלוונטי במקרה הרע. לימודי ביטוח לחיילים משוחררים.

הרבה מאוד אנשים רוצים להיכנס כיום לשוק הביטוח, שכן מדובר בתחום רווחי מאוד, מכובד, ואפילו מאתגר. העבודה בתחום הביטוח היא אינה קלה, אך היא מתגמלת וכזו שאפשר להתקדם בה בצורה מהירה, בין אם בתוך חברה גדולה, ובין אם בצורה עצמאית. למעשה, תואר ראשון בביטוח עדיף לעשות במכללה מקצועית ולא במוסד אקדמי אחר, מפני ששם מקבלים את המעטפת האיכותית ביותר. באורין שפלטר ניתן לעבוד וללמוד במקביל, המסלול הוא מאוד נוח והמרצים, שהם האיכותיים ביותר בארץ, ששים לעזור לכל בעיה שלא תקום.

ידע וניסיון

אחד היתרונות הגדולים ביותר של אורין שפלטר טמון בעובדה שהמכללה שומרת על קשר עם כל חברות הביטוח הגדולות ובאופן עקבי שולחת את הסטודנטים לעבודה בתחום כבר במהלך השנה הראשונה לתואר. אין כל ספק שההכשרה הטובה ביותר היא ההכשרה המעשית ולא התיאורטית. סטודנטים שמצליחים לעבוד בתחום כבר במהלך התואר משיגים יתרון עצום על פני הרבה אנשים אחרים. גם בתפקידים הזוטרים יחסית בחברות הביטוח אפשר להשיג המון ידע וניסיון ובנוסף, להיטמע בחברה בדרך לתפקידים גדולים יותר. עולם הביטוח הוא כזה בו אפשר להתקדם בצורה מטאורית, גם בגיל צעיר ולשפר בצורה משמעותית את השכר והתנאים.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.