לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

תל אביב היא הבירה הכלכלית והעסקית של ישראל, וגם מרכז לפעילות ענפה בתחום הנדלן. קורס נדלן בתל אביב מאפשר לכל מי שמבקש לפתח קריירה בתחום המניב לקבל ידע וכלים חיוניים, והוא מתאים גם למי שמחפש תחביב מרתק ומשתלם מאוד.

מכללת אורין שפלטר מציעה שתי אפשרויות של לימודי נדלן מתקדמים: קורס הכנה למבחן שמקנה רישיון לתיווך במקרקעין, וקורס יזמות. קורס היזמות נבנה על-ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בעולם הנדל"ן ומועבר על-ידי מרצים שלהם ניסיון עשיר בהוראה. את הלימודים בכיתה משלימים מפגשי שטח, אתר אינטרנט ובו תכנים מצולמים וספר לימוד רחב היקף כולל חומרי עזר שמסייעים לבוגרות ולבוגרים לממש את כל הידע שרכשו בפועל בכל דרך שירצו: השקעה בדירות ומכירתן לאחר זמן קצר ברווח נאה, איתור קרקעות שיופשרו בטווח הארוך, הובלת פרויקטים שונים ועוד. כמו כן כולל קורס יזמות נדלן ביצוע פרויקט גמר משמעותי בלוויית איגוד הנדל"ן הישראלי. בין הנושאים שבהם מעמיק הקורס: הפשרת קרקעות, התחדשות עירונית, ניתוח פרויקטים, זיהוי אזורים שבהם ההשקעה בנדלן כדאית במיוחד, מימון יזמות, תמחור עסקאות, השבחת נכסים, חישובי כדאיות כלכלית ותשואות ועוד. הלימודים נמשכים כחצי שנה במתכונת של מפגש שבועי אחד בן 5 שעות אקדמיות.

האופציה השנייה של קורס נדלן בתל אביב, לימודי הכנה למבחן המתווכים של משרד המשפטים, מורכבת מ-6 מפגשים של 5 שעות לימוד אקדמיות כל אחד. ההכנה למבחן כוללת תרגול פתרון מבחנים בדרכים שונות, ובנוסף מקבלים התלמידים גישה לאתר אינטרנט ובו סימולטור בחינות שמשלים הכנה מיטבית לקראת הבחינה, הן מבחינת הבקיאות בחומר והן מבחינה מנטלית. אחוזי ההצלחה של בוגרות ובוגרי הקורס של אורין שפלטר במבחן זה גבוהים במיוחד ולמי שלא עובר את הבחינה ישנה אפשרות לחזור על הקורס בחינם.

מרצה לביטוח

 

קורס נדלן בתל אביב 

מחירי הדירות בישראל הוא נושא חם מאוד בשנים האחרונות, שכן הוא נוגע להרבה מאוד אנשים שרוצים לקנות נכס לעצמם ולמשפחתם. מה הוא מנהל תיק לקוחות מוצלח? נראה כי יוקר המחייה מתנקז בדיוק לאותה נקודה – קשה מאוד למשפחה הממוצעת לקנות בית בישראל, וגם אם זוג מרוויח מעל לממוצע, ייקח לו כ-20 עד 30 שנים כדי להחזיר את המשכנתא. מחירי הדירות גבוהים במיוחד ביחס למשכורות הממוצעות ולכן, כל שקל קובע כאשר מחפשים למכור או לקנות דירה. לאחר ההחלטה לעשות את הצעד המשמעותי של קנייה או מכירה של דירה, שהוא הגדול ביותר בחייו של האדם הממוצע מבחינה כלכלית, יש חשיבות גדולה לכל צעד שנעשה. נכס איכותי וטוב הוא בעדיפות עליונה ולכן אנשים רבים מעדיפים לקחת סוכני נדל"ן.

סוכני הנדל"ן מחזיקים בזכות למכור כמות גדולה של נכסים והם לרוב איכותיים יותר מהנכסים המוצעים ללא תיווך נדל"ני. בהרבה מאוד מקרים, שווה יותר לשלם את עמלת הסוכן כדי לקנות נכס שלא היה אפשר להגיע אליו בשום דרך אחרת. העבודה של הסוכן היא יותר מורכבת ממה שזה נראה. האם אפשר ללמוד ביטוח אחרי גיל 40? כדי לא לבזבז את זמנם של רוכשים וקונים פוטנציאלים, וגם של עצמו, הוא צריך לבצע התאמה של פרופיל הקונה לנכס עצמו. עליו לשאול את השאלות הנכונות, לתאם ציפיות ולהיות בקשר עם כל הגורמים הרלוונטיים כדי להגדיל את הסיכוי לרכישה. 

הכל כדי לסייע

הרבה מאוד אנשים רוצים להיכנס לתחום הזה, שכן העמלות הן גבוהות מאוד. עם זאת, רק הסוכנים הטובים ביותר מצליחים להחזיק בעבודה למשך זמן ולהפוך את המקצוע לכזה שיהיה רווחי במיוחד. כדי להגדיל את הסיכוי של הצלחה בתחום צריך ללמוד במקום הנכון על מנת להוציא תואר בנדל"ן ולהתחיל להתמקצע בתחום. כאשר מחפשים אחר קורס נדלן בתל אביב רואים כי באורין שפלטר מעניקים לסטודנטים תנאים אידיאליים להצלחה, שכן התוכן הנלמד הוא אקטואלי ונכון, והמרצים הם מהשורה הראשונה. בנוסף, במכללה יוצאים מגדרם לעזור לסטודנטים בכל תחום שהוא, ובכל זמן.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.