לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חיתום אלמנטרי הוא אחד המקצועות החשובים ביותר בחברות הביטוח והסוכנויות. חיתום אלמנטרי מתייחס לכל הפוליסות הנכללות במסגרת הביטוח האלמנטרי, רכב, דירה, תאונות אישיות ופוליסות רבות נוספות בהתאם. החתמים הם עובדים מקצועיים של החברה או סוכנות חיתום, הם בוחנים את ההצעות לביטוח אשר סוכן הביטוח מציע לחברת הביטוח, ומקבלים את ההחלטות בשם החבר האם לבטח את המבוטח בהתאם לנושא הביטוח של הפוליסה רכב, דירה, תאונות אישיות וביטוחים נוספים כנדרש. הם קובעים מהן המגבלות שיש להטיל על נושא הביטוח, את ההגנות הנדרשות כתנאי לאישור הפוליסה ואת המחיר שיש לגבות בגין הביטוח.


בשביל לעבוד כחתמי ביטוח אלמנטרי צריך להיות בעלי ניסיון מתאים או לעבור הכשרה בתחום. קורס חיתום ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר מכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום, ומקנה לכם את כל הכלים הפרקטיים הנדרשים לכך.

חיתום מה זה

קורס חיתום עסקי


קורס חיתום עסקי מתאים גם לציבור הרחב כולל אלו המגיעים ללא רקע, ואין ברשותם ידע ומיומנות קודמת בנושא. הקורס מתאים במיוחד עבור סטודנטים שמעוניינים ברכישת מקצוע מבוקש עם אפשרויות קידום רבות לאורך השנים. כמו כן, הלימודים מתאימים עבור עובדים מקצועיים של חברות וסוכנויות ביטוח, אשר רוצים להתקדם ולשדרג את מעמדם המקצועי. בנוסף לידע נרחב בתיאוריה ובהיבטים שונים ומגוונים של הביטוח העסקי, יתקיימו סדנאות, תרגולים וסימולציות בדגש על הכשרה פרקטית לעבודה בתחום. המטרה שלנו בקורס חיתום עסקי היא להקנות לכם ידע תיאורטי ופרקטי ברמה הכי גבוהה שניתן. בהתאם לכך, אנחנו עובדים טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע שמגיעים מן השטח.

הרשמה ללימודים בחיתום עסקי?


מעוניינים לקבל פרטים נוספים על קורס חיתום עסקי? מעוניינים להירשם ללימודים במכללת אורין שפלטר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו ונשמח לעמוד לרשותכם.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.