לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מקצוע מבוקש
במאה ה-21 עולם הנדל"ן מציע לא רק פתרונות מגורים ומבנים לפעילויות מסחריות כאלה ואחרות, אלא גם הזדמנויות רבות למשקיעים ואופציות תעסוקה מתגמלות מאוד. בחלק מהמקרים ניתן להתחיל לפעול בתחום, כיזם או כמשקיע, כבר לאחר קורס ממוקד של מספר חודשים ובעזרת ליווי מקצועי מעצים בראשית הדרך.

היתרונות של העיסוק בנדל"ן

יזמי נדל"ן ומשקיעים בנדל"ן נהנים ממספר יתרונות משמעותיים: ראשית, פוטנציאל להכנסות כספיות גבוהות, ואפילו מאוד. הנדל"ן הינו עולם דינמי להפליא, ומי שמצויד בחושים חדים ובכלים הנכונים שמאפשרים לו להבחין בין הזדמנות אמיתית לבין מוקשים מסוכנים וכן לחתור למימוש מוצלח של כל הזדמנות אטרקטיבית יכול להרוויח שכר נאה במיוחד. שנית, זהו עיסוק מרתק ומגוון מאוד - ישנן עסקאות שמהותן רכישה למטרת השבחה ומכירה תוך זמן קצר, ישנם פרויקטים הנשענים על התבוננות לטווח הארוך, ישנו נדל"ן למגורים, ישנו נדל"ן מסחרי ועוד אפשרויות רבות שכולן מספקות אתגר ועניין רב.

יתרון שלישי הוא האפשרות ליצור שיתופי פעולה נקודתיים לטובת מינוף היכולות האישיות להצלחות בקנה מידה רחב יותר, ובאופן כללי ניתן לומר על עיסוק בנדל"ן שהביטוי המוכר "השמיים הם הגבול" מתאים לו במיוחד.

הדרך הטובה ביותר להשתלבות בעולם הנדל"ן

השתלבות מיטבית בעולם הנדל"ן מחייבת הן ידע מקצועי נרחב והן ניסיון. דרך טובה במיוחד להשיג את שני המרכיבים תוך זמן קצר מעניק קורס השקעות בנדל"ן של מכללת אורין שפלטר. הלימודים הממוקדים נמשכים כחצי שנה ומקנים ידע יקר ערך בשלל תחומים ובהם תמחור, מיסוי, שיווק, השבחת נכסים, התחדשות עירונית, מימון ועוד ועוד. עוד יתרון משמעותי של הלימודים במכללה זו הוא שיתוף הפעולה שלה עם איגוד הנדל"ן הישראלי. שיתוף פעולה זה בא לידי ביטוי ברמה הגבוהה של התכנים המועברים בקורס, ובנוסף במתן אפשרות לבוגרי הקורס להסתייע באיגוד למגוון רחב של מטרות, ללא כל עלות, ובמשך שנה. בין השאר מספק איגוד הנדל"ן ייעוץ מקצועי בנושאים כלכליים, חשבונאיים, משפטיים, אדריכליים, שיווקיים ועוד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.