לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא


נדל"ן, כמו מרבית תחומי הידע, הוא עולם ומלואו ועל כן ניתן ללמוד אותו לאורך שנים רבות רבות – אבל ישנם מקרים שבהם קורס ממוקד מספק בסיס איתן מאוד לפעילות בתחום ומצייד את התלמידים בארגז כלים מעשיים יקרי ערך. לימודי השקעות בנדל"ן במכללת אורין שפלטר הם דוגמה מצוינת לכך, ולא בכדי ישנם בוגרים רבים שכבר לאחר מספר חודשים יצאו לדרך והחלו לנצל את ההזדמנויות הרבות שמציע עולם הנדל"ן.

חומר הלימודים של קורס זה – שנמשך כחצי שנה, במתכונת של מפגש שבועי בן 5 שעות לימוד, וכולל גם וובינר מעשיר וכן מפגשי שטח חיוניים – מחולק ל-4 פרקים עיקריים: מבוא, נדל"ן כאופציה להשקעות משתלמות, איתור הזדמנויות ותמחור נכון שלהן ונושאים מהותיים נוספים (ובהם מיסוי, התחדשות עירונית, שיווק, השבחת נכסים, מציאת מקורות מידע כדי לפעול באופן מושכל, מימון ועוד). עוד דגש של לימודי השקעות בנדל"ן הוא חיבור מדויק בין הקניית ידע תאורטי חשוב לבין כלים פרקטיים שניתן להשתמש בהם לטובת פעילות "אמיתית" בתחום מיד בתום הקורס, ובלא מעט מקרים כבר במהלכו. נדבך מרכזי נוסף בקורס הוא ביצוע סימולציות שונות – כולל עבודת גמר שמהווה למעשה פרויקט נדל"ן לכל דבר – כדי להכין את התלמידים למגוון רחב של מצבים נפוצים והתרחשויות אפשריות.

מכללת אורין שפלטר שמה דגש גם על ליווי הבוגרים לאחר השלמת הקורס, וזאת תוך שיתוף פעולה עם אחד הגופים המובילים בתחום, איגוד הנדל"ן הישראלי. האיגוד, שלוקח חלק גם בהעברת התכנים במהלך הלימודים, מספק מעטפת מקצועית רחבה עם התייחסויות ספציפיות לסוגיות משפטיות, כלכליות, חשבונאיות, אדריכליות ועוד - ובוגרי אורין שפלטר זכאים ליהנות משירותים יקרי ערך אלו במשך שנה ללא כל עלות.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.