לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שוק ההון צרו עימנו קשר: 074-757-9813

הנושא הפיננסי מעסיק כל אחד מאיתנו, וכולם היו רוצים להשיג הכנסה פאסיבית כלשהי. מבין כל האופציות, שוק ההון הוא הנגיש ביותר, ובעל הפוטנציאל הגדול ביותר, אם כי יש כמובן המון חשש להיכנס לשוק עם כל כך הרבה פקטורים, שאנשים רבים פשוט אינם מבינים בהם. עם זאת, כאשר נותנים למקצוענים לעשות את העבודה בשבילכם, אפשר להגיע לתוצאות נהדרות. השוק הזה הוא גם מגנט להרבה מאוד אנשים עם אמביציה, שרוצים לעבוד בתחום ולהרוויח בענק, ולכן, הם מחפשים את ההכשרה הטובה ביותר.

קורסים בביטוח

במכללת אורין שפלטר מעניקים מסלול לימודים איכותי בנושא שוק ההון, שכולל גם סטאז' בחברות גדולות ומוכרות במשק. גם לאחר לימודי השקעות בשוק ההון – איך לבחור עבודה שמתאימה לכם? ובכן, באורין שפלטר עוזרים בהכוונה ובקישורים הנכונים, על מנת להבטיח כניסה חלקה לתחום.

לימודי השקעות בשוק ההון
שוק ההון הוא אחד ממנועי הצמיחה החשובים ביותר של המין האנושי - וגם מקור לתעסוקה שמספקת עניין רב, נחת ושכר נאה. לימודי השקעות בשוק ההון במכללת אורין שפלטר הם מקפצה מומלצת לקריירה בתחום, הן בזכות העובדה שכבר תוך כשנתיים ניתן להתחיל לעבוד במשרה איכותית והן בזכות הסיוע שמעניקה המכללה לבוגרות ולבוגרים, כך שכל אחת ואחד מהם יאיישו תוך זמן קצר את התפקיד שהכי מתאים לאופיים ולכישוריהם.

מסלול לימודי שוק ההון מוביל לשלושה תפקידים אפשריים: יועץ השקעות, משווק השקעות ומנהל תיקים. יועצי השקעות מועסקים בבנקים המסחריים, משווקי השקעות עובדים בבתי השקעות ואילו מנהלי תיקים יכולים לבחור בין עבודה בבית השקעות לבין קריירה עצמאית. מאחר שגם בנקים וגם בתי השקעות הינם מעסיקים שמבטיחים סביבת עבודה נעימה ומעצימה, אופק תעסוקתי רב אפשרויות, הזדמנויות רבות לקידום עבור היועצים/ משווקים/ מנהלי תיקים המוכשרים והמסורים ושכר גבוה כבר בתחילת הדרך, כל שלושת העיסוקים מובילים למקום עבודה איכותי - והבחירה היא בהתאם להעדפות האישיות של כל תלמיד. יועצי השקעות מסייעים ללקוחות הבנק לבנות תיק השקעות בהתאם להעדפותיהם, ועל כן אחת האיכויות החשובות עבורם היא קשב מלא לצרכי כל לקוח. משווקי השקעות מתמקדים בהצעת מוצרים פיננסיים ספציפיים ועל כן נדרשים גם ליכולות שיווק מרשימות ואילו מנהלי תיקים מנהלים בפועל את תיקי לקוחותיהם ובהתאם נדרשים מעבר לידע המקצועי להפגין גם עצמאות וגם אחריות מרבית.

עוד כדאי לדעת כי לאורין שפלטר חברת השמה השייכת למכללה ומתמקדת בהשמת בוגריה. את החברה מובילה אשת מקצוע מנוסה בתחום ההשמה באופן כללי ובפרט בהשמה בעולם הפיננסים - כך שלכל מי שבוחר במסלול לימודי השקעות בשוק ההון מוצעת עזרה משמעותית במציאת סוג המשרה ומקום העבודה הטובים ביותר עבורו.

לימודי השקעות בשוק ההון

אין הרבה מקומות עסקים שיכולים להגדיל ולמקסם את הרווח של אנשים. מרבית בתי העסק מתמחים בלגרום לאנשים להוציא כסף, אך בית השקעות מתמקד בכך שהלקוח ירוויח וירצה להשקיע עוד על מנת לייצר הכנסה פאסיבית שתעזור לו מאוד מול יוקר המחייה במדינת ישראל. יש הרבה מאוד אנשים שמתעניינים בשוק ההון בישראל, אשר רוצים להשקיע, ולא תמיד יודעים איך לעשות זאת, או האם שווה להם לשלם לבית השקעות שיעשה זאת בעצמם. שוק ההון יכול לייצר מספר אפיקי השקעה עבור אנשים, כאשר המטרה היא לראות היכן אפשר לייצר הכי הרבה רווח, עם רמת הסיכון הנמוכה ביותר.

לימודים בשוק ההון

כיום יש מספר מסלולים בהם אפשר ללמוד את הנושא של שוק ההון, הן בקורסים והן בתארים מקצועיים או אקדמיים. אפשר להסתכל על הנושא של שוק ההון משני כיוונים, זה של אנשים פרטיים וזה של העובדים בתחום. אנשים אשר פונים לכיוון של לימודי השקעות בשוק ההון מקבלים תואר בתחום שהוא מבוקש, איכותי, מכובד ורווחי מאוד, ותנאי הקבלה הם לא כאלו שמקשים או מרחיקים אנשים, כפי שעושים לעיתים משרות שדורשות פסיכומטרי ותואר אקדמי, שכן הלימודים יכולים להיערך במכללה מקצועית. מנגד, יש את האנשים הפרטיים, שרוצים ללמוד את השוק ולהשקיע בו בעצמם.

התמונה המלאה

כאשר רוצים ללמוד את שוק ההון, חשוב לבחור במקום הנכון. מכללת אורין שפלטר היא המכללה הטובה והאיכותית ביותר בארץ בנושא של לימודי כלכלה. המכללה מציעה מספר תארים פרקטיים שיכולים להכניס אנשים אל תוך שוק ההון, מכמה זוויות, ולתת להם את כל המידע והכלים שהם צריכים כדי להצליח בו. למכללה גם יש מספר קורסים נקודתיים ובאופן כללי, אפשר לקבל את התמונה המלאה ולהתחיל להשקיע או לייעץ בצורה מקצועית עם סיום הלימודים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.