לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מחפשים אחרי לימודי תעודה מומלצים? במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורסים והכשרות מעשיות, המאפשרים לכם לרכוש מקצוע בכמה חודשים בלבד. אחד הקורסים המבוקשים ביותר אצלנו במכללה, הוא לימודי ייעוץ משכנתאות שנמשך רק ארבעה חודשים.


קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. במהלך הלימודים תלמדו על כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ותרכשו כלים פרקטיים לבניית תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות שלכם. כמו כן, תתנסו בכל החישובים הנדרשים באמצעות מחשבון משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. הקורס שלנו מקנה לכם בסיום הלימודים ומעבר של כל חובות הקורס, תעודת סיום קורס מטעם המכללה.


קורס נוסף שיכול בהחלט להתאים עבורכם הוא הכשרה בתחום הביטוח האלמנטרי כחתמי ביטוח. אנחנו מלמדים קורס חיתום פרט וחיתום עסקי, הקשורים שניהם לתחום הביטוח האלמנטרי. במסגרת ההכשרה בתחום תלמדו על כל פוליסות הביטוח הנדרשות, ותכירו לעומק את עולם הביטוח. בנוסף לכך, אנחנו מלמדים קורס בחיתום רפואי המתמקד בפוליסות ביטוח ספציפיות ומשלב בין רקע בעולם הביטוח לבין ידע מקצועי בתחום הרפואי.

 

לימודי תעודה מומלצים

 

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי


מעבר לקורסים והכשרות מעשיות של כמה חודשים בלבד, אנחנו מלמדים מסלול לימודים מלא בביטוח פנסיוני ואלמנטרי. לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מתקיימים במסגרת של קורסי הכנה עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ההכשרה עבור סוכני ביטוח כוללת מעבר של שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים. כמו כן, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה אותו תוכלו להתחיל מיידית לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד.

איך נרשמים ללימודים במכללה?


מעוניינים לדעת איזה מקצוע מתאים במיוחד עבורכם? רוצים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לרשותכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.