לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני ביטוח אלמנטרים עובדים בדרך כלל כעצמאים על עמלת נפרעים ועמלת היקפים. עמלת היקפים היא עמלה חד פעמי על העסקה ועמלת נפרעים היא עמלה חודשית המתקבלת כל עוד הביטוח שנעשה על ידי סוכן הביטוח בתוקף. סוכני ביטוח שעובדים על עמלות יכולים להרוויח סכומים נכבדים מדי חודש בחודשו. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר במעגל התעסוקה המאפשר לכם לבנות לעצמכם קריירה מצליחה. סוכני ביטוח אלמנטרים נדרשים לעבור הכשרה מקיפה מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. הסוכנים נדרשים לעבור שישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח ושני מבחנים מקצועיים.


במסגרת ההכשרה המקצועית למבוגרים שלנו במכללת אורין שפלטר אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לכל מבחני ההסמכה ועוזרים לכם למצוא את הסטאז' המתאים. לצורך ההכשרה כסוכני ביטוח פנסיוניים תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

 

סוכן ביטוח אלמנטרי שכר

 

לימודים והכשרות מעשיות בתחום הביטוח האלמנטרי


במסגרת הלימודים במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורסים והכשרות מקצועיות בתחום הביטוח האלמנטרי. מעבר למסלול שלנו עבור סוכני ביטוח אלמנטרים אנחנו מלמדים שני קורסים עבור חתמי ביטוח אלמנטרי. חיתום עסקי וחיתום פרט, המכילים את רוב הביטוחים הכלולים במסגרת הביטוח האלמנטרי. מעבר להכשרה בחיתום ביטוח אלמנטרי אנחנו מלמדים קורס רפרנטים בביטוח כללי המעניק לכם הזדמנות לעבוד בחברות הביטוח והסוכנויות המובילות בארץ. רפרנטים בתחום הביטוח אחראים על ניהול המשרד ועל קשרי לקוחות והם עוזרים לסוכני הביטוח לעשות את עבודתם על הצד ביותר שניתן. הלימודים במכללת אורין שפלטר מתמקדים בצד הפרקטי של המקצוע ומעניקים לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל להשתלב בעבודה בתחום הנלמד.

אז איך נרשמים ללימודים במכללה?


לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר מתקיימים ללא תנאי קבלה. מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.