לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים משרתים אלפי לקוחות מדי שנה. על מנת לעבוד בתחום אתם צריכים לעבור הכשרה מקיפה הכוללת שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר וסטאז' של חצי שנה. הלימודים במכללה שלנו מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית והם מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים אנשי מקצוע שבאים מן השטח ואנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים.


שואלים את עצמכם האם כדאי ללמוד לימודי סוכן ביטוח? הגעתם אל המקום הנכון! במכללה שלנו אנחנו מעניקים לכם הזדמנות מצוינת להתכונן למבחנים ולעבור אותם בהצלחה יתרה. אנחנו המכללה המובילה ביותר בתחום ההשכלה הפיננסית, וההכשרה שלנו עבור סוכני ביטוח היא ההכשרה המקיפה ביותר מבין כל המכללות ברחבי הארץ.

 

האם כדאי ללמוד סוכן ביטוח?

 

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר


לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר מכינים אתכם בצורה מלאה למבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. המסלול הפנסיוני והאלמנטרי כולל ארבעה קורסים המכינים אתכם למבחני היסוד בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. כמו כן, אנחנו מלמדים שני קורסים מקצועיים עבור כל אחד מהמסלולים, הפנסיוני והאלמנטרי. הלימודים במכללה מתמקדים בצד הפרקטי של המקצוע ומעניקים לכם סט כלים מקצועי לעבודה עם לקוחות בתחום.

איפה עובדים סוכני ביטוח?


סוכני ביטוח אלמנטרים עובדים במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות ברחבי הארץ כעצמאים או כשכירים. בתחום הפנסיוני תוכלו לעבוד כסוכני ביטוח, יועצים או משווקים. היועצים מעניקים ייעוץ אובייקטיבי ללקוחות במסגרת הבנקים או מוסד פיננסי מתאים. המשווקים עוסקים בשיווק של מוצרי ביטוח ללקוחות מטעם חברות הביטוח השונות. סוכני הביטוח מעניקים שירות כולל ומקיף ללקוחות מטעם חברות הביטוח והסוכנויות השונות.

מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח?


מעוניינים להירשם ללימודי ביטוח במכללה? התקשרו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לרשותכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.