לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי נדל"ן אונליין מכינים אתכם להשקעות מניבות ומקנים לכם כלים פרקטיים לביצוע עסקאות בפועל. לימודי נדל"ן במכללת אורין שפלטר מתקיימים במסגרת קורס נדל"ן למתחילים בסיסי שאורכו חמישה עשר מפגשים בני שלוש שעות אקדמיות למפגש. במהלך הקורס תלמדו על יסודות הנדל"ן, תרכשו ידע מקיף בנוגע למושגים בסיסיים בתחום הנדל"ן, כגון חוק המקרקעין, חוק התכנון והבנייה, חוק מיסוי מקרקעין ועוד.


הקורס שלנו סוקר את כל התחום של שיווק נדל"ן כולל הדרכה מקצועית בנוגע לניהול משא ומתן וגיוס לקוחות. אנחנו מתמקדים ביזמות נדל"ן ומאפשרים ליזמים בתחילת דרכם לרכוש את כל הכלים הפרקטיים הנדרשים. במסגרת היחידה על יזמות נדל"ן נלמד על סיכונים בנדל"ן יזמי, יזמות בבנייה ועוד נושאים רבים נוספים. במהלך הקורס שלנו אנחנו סוקרים את כל עסקאות הנדל"ן הנמצאות כיום בשוק ומקנים לכם ידע נרחב בנוגע להשקעות אלטרנטיביות.


קורס השקעות נדל"ן מומלץ במכללת אורין שפלטר הוא אחד הקורסים המקיפים ביותר בתחום עם תוכנית לימודים עשירה המתאימה לכל מי שמעוניין להתחיל להשקיע בנדל"ן ואין לו את הכלים הפרקטיים לכך ואת הידע המתאים.

 

לימודי נדל

 

תנאי קבלה עבור קורס השקעות נדל"ן


קורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר מתקיים ללא תנאי קבלה מיוחדים. הקורס שלנו פתוח עבור משקיעים בתחילת דרכם, יזמים וכל אחד ואחת מכם המעוניין בדריסת רגל בעולם הנדל"ן. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, כולם אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. אחד היתרונות המרכזיים של הלימודים הוא הרחבת היריעה להשקעות בחו"ל בדגש על ארה"ב ויוון.

מעוניינים להירשם לקורס השקעות נדל"ן


מעוניינים להירשם ללימודי יזמות והשקעות נדל"ן במכללה שלנו? התקשרו אלינו עוד היום אל נציגי השירות של המכללה שישמחו לעמוד לשירותכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.