לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לשכת יועצי משכנתאות או בשמה הרשמי התאחדות יועצי המשכנתאות שמה לעצמה למטרה להסדיר את המעמד הרגולטורי של יועצי המשכנתאות בישראל. בניגוד ליועצי השקעות הנדרשים לעבור הכשרה מקיפה מטעם המדינה, יועצי משכנתאות אינם נדרשים בעצם לעבור כל הכשרה מתאימה. אבל, בשביל לעבוד בתחום מקום העבודה ידרוש מכם ניסיון מקצועי או קורס מתאים המעיד על הכישורים שלכם. בדיוק בשביל זה אנחנו מלמדים במכללת אורין שפלטר קורס ייעוץ משכנתאות אונליין המקנה לכם את הכלים הנדרשים לעבודה בתחום.

כמה זמן נמשך קורס יועצי משכנתאות?


קורס יועצי משכנתאות במכללה מורכב מחמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות למפגש. בסיום הקורס תדרשו לעבור בחינה ולהגיש עבודה מסכמת, שלאחריה תקבלו תעודת סיום קורס מטעם המכללה. במהלך הלימודים אתם זכאים לפגישת ייעוץ בזמן אמת באחד הבנקים המובילים בארץ. הקורס המקיף והיסודי שלנו הוא קורס ייחודי בתחום המקנה לכם כלים פרקטיים לעבודה ומכין אתכם בהצלחה להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות.

 

לשכת יועצי משכנתאות

 

מה תפקידם של יועצי משכנתאות?


יועצי משכנתאות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. במהלך העבודה הם עוברים עם הלקוחות על כל מאזן ההוצאות וההכנסות שלהם, ומנסחים בהתאם לכך את הבקשות עבור הבנקים. כמו כן, הם יוצרים עבור הלקוחות את תמהיל המשכנתא המתאים.


יועצי משכנתאות חוסכים עבור הלקוחות בעמלות על העסקה ומאפשרים להם להגשים את החלום לקניית דירה. יועצי משכנתאות מנוסים, יכולים לחסוך עבור הלקוחות מאות שקלים כל חודש על תשלומי המשכנתא. בהתאם לכך, ייעוץ משכנתאות הוא אחד התחומים המבוקשים ביותר במעגל העבודה, מדובר במקצוע יציב ומאתגר עם אפשרויות קידום רבות לאורך השנים.

מעוניינים להירשם לקורס ייעוץ משכנתאות?


מעוניינים להצטרף אלינו אל קהל הסטודנטים של המכללה ולהירשם לקורס ייעוץ משכנתאות מומלץ? אתם מוזמנים עוד היום לפנות אל יועצי הלימודים שלנו שישמחו לעמוד לרשותכם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.