לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

רפרנט ביטוח פנסיוני עוזר לסוכני הביטוח, לחברות הביטוח ולסוכנויות לנהל בצורה יעילה את המשרד ואת העבודה מול הלקוחות. הרפרנטים אחראים על כל העבודה המשרדית ועל מתן מענה ללקוחות.


רפרנטים בתחום הביטוח הפנסיוני נדרשים לידע מקיף בכל הנוגע לתחום העיסוק הספציפי של המשרד בו הם עובדים. הם צריכים להכיר את פוליסות הביטוח הפנסיוני ולדעת מהו השירות המקצועי הניתן ללקוחות. כמו כן, רפרנטים בתחום הביטוח הפנסיוני עוזרים לסוכני הביטוח בניהול כל הטפסים הנדרשים ושמירה על מעקב אחר לקוחות. על מנת לעבוד בתחום צריך להיות בעל ניסיון מקצועי, אותו ניתן לרכוש באמצעות לימודי רפרנט פנסיוני.


מכללת אורין שפלטר מלמדת קורס תכנון פנסיוני המכשיר אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. הקורס שלנו שם דגש מרכזי על פרקטיקה יומיומית בעבודה ומקנה לכם כלים מעשיים לניהול של משרדי ביטוח.

מבנה הקורס רפרנט ביטוח פנסיוני


קורס רפרנט מקצועי במשרד ביטוח פנסיוני מתקיים במשך שנים עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. אין צורך בידע מוקדם בשביל להירשם ללימודים. כל שיעורי הקורס מוקלטים ואתם יכולים לצפות בהם לצורך חזרה על חומר הלימוד או בשביל להתכונן למבחן.

 

לימודי רפרנט פנסיוני


במהלך הלימודים תצטרכו לעבור בחינה מסכמת ולאחר מעבר של כל חובות הקורס בהצלחה, תקבלו תעודת סיום קורס ייעוץ פנסיוני אונליין מטעם המכללה. המרצה של הקורס היא אשת מקצוע מהמדרגה הראשונה עם נסיון רב שנים בעבודה בתחום.

הרשמה ללימודי רפרנט פנסיוני


קורס רפרנט פנסיוני במכללת אורין שפלטר מכין אתכם בצורה הטובה ביותר לעבודה בתחום ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לכך. קורס הייחודי שלנו מאפשר לכם לרכוש את אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. מעוניינים להירשם לקורס? אז למה אתם מחכים! פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה שישמחו לעמוד לרשותכם.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.