לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קריירה בנדל"ן היא בעלת יתרונות רבים והיא מאפשרת לכם לעבוד באחד התחומים המרתקים ביותר בעולם התעסוקה. קריירה בנדל"ן יכולה להיות מאוד רווחית. סוכני נדל"ן מקבלים עמלה על כל עסקה שהם סוגרים, ועמלות אלו יכולות להיות גבוהות מאוד. עמלות התיווך בישראל נקבעות על ידי משרד המשפטים, והן נעות בין 1% ל-5% מערך הנכס. בנוסף לכך, סוכני נדל"ן יכולים לעבוד מהבית או מהמשרד, ויכולים לשלוט בשעות העבודה שלהם. קריירה בנדל"ן היא בחירה טובה לאנשים שרוצים לעבוד בצורה עצמאית ולשלוט בזמן שלהם.


קריירה בנדל"ן מציעה אפשרויות קידום רבות. סוכני נדל"ן יכולים להתקדם לתפקידי ניהול, או להקים משרדים משלהם. אבל, בשביל להתחיל את הקריירה שלכם בצורה הטובה ביותר תצטרכו קודם כל לרכוש ניסיון מקצועי, ואת זאת ניתן לעשות באמצעות קורס השקעות נדל"ן מומלץ במכללת אורין שפלטר.

קריירה בנדל

להתחיל את הקריירה שלכם בנדל"ן אצלנו במכללה


מעוניינים להתחיל את הקריירה שלכם בנדל"ן? אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אל קורס השקעות נדל"ן אצלנו במכללה. הלימודים מתקיימים ללא תנאי קבלה מוקדמים והם מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין להשקיע בנדל"ן, לייעץ לאחרים או להקים פרויקט יזמי. קורס נדל"ן למתחילים שלנו מועבר על ידי טובי המרצים בארץ אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח. מרצי הקורס הינם מרצים שעיסוקם העיקרי הוא בתחום הנדל"ן, עורכי דין, בנקאים ויזמים ואנשי מקצוע נוספים.

מעוניינים להירשם ללימודי נדל"ן במכללה?


מעוניינים לקבל את סילבוס הקורס המלא ואת כל הפרטים על מתכונת הקורס ותוכנית הלימודים? מעוניינים להירשם ללימודי נדל"ן במכללת אורין שפלטר? אין יותר פשוט מכך! צרו עימנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים שלנו.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.