לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

חתם ביטוח עסקי הוא איש מקצוע מוסמך המעניק שירותי ייעוץ, תכנון וחתימה על פוליסות ביטוח עסקי עבור חברות ועסקים. חתם ביטוח עסקי נדרש להיות בעל ידע נרחב בתחום הביטוח העסקי, לרבות סוגי הביטוח השונים הקיימים, תנאי הפוליסות והיקף הכיסוי הביטוחי.


על מנת לעבוד כחתם ביטוח עסקי צריך כמובן להכיר את התחום לעומק ולהיות מסוגל לתת שירות ללקוחות חברות הביטוח והסוכנויות. בדיוק בשביל זה אנחנו מלמדים במכללה קורס חיתום עסקי עבור אלו מכם המעוניינים לעבוד בתחום. הקורס מתקיים ללא תנאי קבלה והוא מתאים עבור עובדי חברות הביטוח והסוכנויות ולאנשים ללא רקע מוקדם. במהלך הקורס תרכשו את כל הידע והכלים הפרקטיים הנדרשים בשביל לעבוד בתחום.


השכר של חתמי ביטוח עסקיים משתנה בהתאם להיקף העבודה והתנאים. אבל בכל מקרה מדובר במקצוע רווחי שניתן לרכוש אותו בכמה חודשי לימוד בלבד.

חתם ביטוח עסקי שכר

לימודי חיתום עסקי


חתמים עסקיים הם חוליה חשובה בתפקוד התקין של כל חברה וסוכנות ביטוח. החתמים אחראים לתמהיל העסקים שיבוטחו בחברת הביטוח ולתנאי הביטוח, מיגונים ופרמיה. מהלך תקין של חיתום עסקי, מאפשר לשמור על האיזון הנכון בין אינטרס חברות הביטוח לבין שירות טוב ומקצועי ללקוח.


במהלך קורס חיתום ביטוח אלמנטרי שלנו בחיתום עסקי תלמדו לעומק על כל פוליסות הביטוח האלמנטרי הרלוונטיות לתחום, ותתנסו בפועל בתרגולים באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם בצורה פרקטית לעבודה. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח. המכללה שלנו היא המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח והפיננסים והקורס שלנו בחיתום עסקי הוא הקורס המקיף והיסודי ביותר בתחום.

מעוניינים להירשם ללימודי חיתום עסקי?


הלימודים במכללה מתקיימים באופן מקוון או פרונטלי והם מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם הרוצה לרכוש מקצוע לחיים. מעוניינים להירשם ללימודי חיתום עסקי אצלנו במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

 

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.