לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס קריפטו מכין אתכם בצורה מלאה להשקעות במטבעות דיגיטליים בשוק ההון. במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים קורס מסחר בקריפטו מקצועי ומקיף בתחום הקריפטו והביטקוין, לטובת אלו מכם שמעוניינים להתחיל לסחור במטבעות דיגיטליים. קורס קריפטו מנגיש עבורכם את עולם ההשקעות במטבעות דיגיטליים, ומקנה לכם את כל המושגים הנדרשים להבנת התחום. בחלקו הראשון של הקורס נלמד על מה זה קריפטו ומה זה בלוקצ'יין ונקבל תמונה של הנעשה בשוק המטבעות הדיגיטליים.

קורס קריפטו


קורס ניהול תיקי השקעות שלנו הוא קורס מקוון בו תוכלו לצפות בזמנכם הפנוי, ולתכנן את מהלך הלימודים בהתאם לזמן העומד לרשותכם. במהלך הקורס תלמדו על הרגולציה בתחום ועל ניהול סיכונים. במהלך הלימודים תרכשו כלים מעשיים לניהול תיקי השקעות קריפטו לטווח ארוך, ותרכשו ידע וכלים פרקטיים שיעזרו לכם לקבל החלטות חשובות בתחום.

קורס קריפטו, עבור מי זה מתאים?


קורס קריפטו פתוח עבור כל אחד ואחת מכם שמעוניין להכיר את עולם ההשקעות במטבעות דיגיטליים. כיום רק אחוז קטן מהמשקיעים בעולם סוחרים במטבעות קריפטוגרפיים. רובם המוחלט של האנשים משקיעים בדרך כלל בשוק ההון המסורתי או בנדל"ן. רבים מהמשקיעים היו מעוניינים להשקיע גם במטבעות דיגיטליים. אבל, אין להם את הכלים המתאימים עבור כך. בדיוק בשביל זה פתחנו את הקורס שלנו בשביל לעזור לכם לייצר רווחים בתחום וללמוד איך להשקיע בצורה חכמה.

  

הרשמה ללימודים במכללה


מעוניינים להתחיל לסחור במטבעות דיגיטליים? אז למה אתם מחכים! הצטרפו עוד היום אל מסלול הלימודים שלנו. היקף הלימודים בקורס השקעה בשוק ההון הוא ארבעים שעות אקדמיות וכל השיעורים מועברים דרך אתר לימודים מסודר, שם תמצאו את כל צילומי השיעורים כולל תרגולים, משימות וקבצים רלוונטיים.


פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו לקבלת מידע מפורט על הקורס ועל מועדי ההרשמה.

 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.