לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני ביטוח בתחילת דרכם וסוכנים ותיקים, המעוניינים ללמוד לעומק את כל הנושאים הרלוונטיים הקשורים לניהול חברה או סוכנות ביטוח, ודאי שאלו את עצמכם תחילה: "איפה לומדים סוכני ביטוח?"


סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים נדרשים לעבור מבחנים מטעם המדינה, ארבעה מבחנים זהים במקצועות היסוד, ועוד שני מבחנים מקצועיים נוספים בכל אחד מהמסלולים. לימודי ביטוח כוללים הכנה מלאה לכל המבחנים הנדרשים כולל עזרה במציאת הסטאז' המתאים שאורכו חצי שנה.

לימודי סוכן ביטוח במכללת אורין שפלטר


לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר, מכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. אנחנו עומדים לצדכם לאורך כל הדרך ומעניקים לכם תמיכה אישית במהלך הלימודים. אנחנו שמים דגש מיוחד על התאמת הקורסים לצרכי הסטודנט, לכן אנחנו מעדכנים מדי סמסטר את הקורס בהתאם לדגשים שעלו בקורס הקודם. כמו כן, אנחנו עוזרים לכם לאחר סיום של כל המבחנים הנדרשים והסטאז' המתאים, למצוא עבודה בתחום. בהתאם לכך, מחלקת ההשמה שלנו עם עשרות משרות חדשות מדי יום עומדת כולה לרשות הסטודנטים של המכללה.


איפה לומדים סוכני ביטוח?
מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הביטוח והפיננסים והקורסים שלנו מועברים על ידי טובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע מעולים בעלי נסיון שמגיע מן השטח. בהתאם לכך, כל הקורסים שלנו עבור סוכני ביטוח מועברים על ידי אנשי מקצוע מעולים מתחום הביטוח עם ניסיון רב בניהול סוכנות ביטוח.

הרשמה ללימודי ביטוח


מעוניינים להירשם למסלול לימודים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים או אלמנטרים? רוצים לקבל פרטים מלאים על קורס יסודות הביטוח כולל את הסילבוס המלא של תוכנית הלימודים? אתם מוזמנים עוד היום לפנות אלינו אל יועצי הלימודים של המכללה.

 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.