לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס יזמות נדל״ן מתאים לכל מי שמעוניין לשדרג את האופן שבו הוא משקיע. בין אם אתם משקיעים פרטיים או מחפשים לפצוח בקריירה חדשה בתחום השקעות הנדל״ן, הקורס הזה הוא בדיוק מה שאתם צריכים. במסגרת קורס השקעות נדלן אונליין מומלץ, תוכלו להיחשף להשקעות השונות בשוק הנדל"ן, וללמוד בהרחבה על הפלוסים והמינוסים של כל סוגי ההשקעות בתחום הנדל״ן. בסופו של יום, מטרת הקורס הינה להביא כל סטודנט לידי הבנה של סוגי ההשקעות בתחום בהן הוא מעוניין לעסוק.


המחיר של קורס נדל"ן למתחילים הינו מחיר אטרקטיבי המאפשר לכל אחד להיחשף בצורה מקצועית לתחום השקעות מרתק זה. הקורס מוצע על ידי מכללת אורין שפלטר, ומאפשר למשתתפיו להבין את תחום יזמות הנדל״ן באופן מקצועי ומפורט. משתתפי הקורס נהנים ללמוד מהמרצים הטובים ביותר בתחום, לרבות עורכי דין ומקצוענים מתחום הנדל"ן בעלי ניסיון רב בתחום.

מחיר קורס יזמות נדל

מה כולל קורס השקעות נדל"ן?


קורס השקעות נדל"ן מתמקד בשלל הנושאים הדרושים לכם לצורך הבנת התחום על בוריו. הקורס כולל סקירה מקיפה של כל מושגי היסוד כמו גם של כל סוגי העסקאות הקיימות נכון לעכשיו בשוק הנדל"ן. בהתאם לכך, במהלך הקורס תלמדו על עסקאות פליפ, איתור קרקעות להשקעה, יזמות נדל״ן ונושאים רבים נוספים. אחד היתרונות המובהקים של הקורס, מתבטא ביכולת שלו לשלב לימודים תיאורטיים עם יישומים פרקטיים לצורך איתור עסקאות מניבות.


במסגרת קורס יועצי נדלן תיחשפו להרצאות אורח של בעלי מקצוע בתחום יזמות והשקעות נדל"ן, שבזכותן תקבלו סט כלים משובח שיאפשר לכם להשקיע בביטחון.

כיצד נרשמים לקורס שלנו?


מעוניינים לשמוע על תהליך ההרשמה לקורס יזמות נדל"ן? פנו עוד היום אל היועצים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.