לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שוק הנדל"ן הוא אחד מאפיקי ההשקעה היציבים והבטוחים ביותר. בניגוד לשוק ההון והשווקים הפיננסיים, קניית דירה להשקעה או כל השקעה אחרת בהתאם להון העצמי ולאופי שלכם כמשקיעים, היא השקעה בטוחה. אבל, בשביל להשקיע בצורה חכמה צריך להכיר את השוק לעומק ואת המאפיינים שלו.


שואלים את עצמכם איפה הכי כדאי להשקיע בנדל"ן? בדיוק בשביל זה יש לנו עבורכם קורס בסיסי בתחום, שיעזור לכם למצוא את אפיק ההשקעה ההולם ביותר את הצרכים שלכם. בהתאם לכך, במהלך קורס נדלן למתחילים נעבור אתכם על כל מסלולי הנדל"ן הנמצאים כיום בשוק. נעבור על עסקאות אקזיט, פליפ, נדל"ן מניב ויזמי ועסקאות רבות נוספות. כמו כן, נתמקד בכל תתי התחומים הקשורים לעולם הנדל"ן כגון, משפט, מיסוי ומימון ונבין לעומק את כל המונחים המקצועיים הקשורים לתחום.

איפה הכי כדאי להשקיע בנדל

קורס השקעות נדל"ן, עבור מי זה מתאים?


קורס השקעות נדל"ן הינו קורס בסיסי שאינו דורש כל ידע מוקדם. הקורס מתאים עבור כל אחד מכם שמתעניין בעולם הנדל"ן לטובת פיתוח אישי, פרויקט יזמי, ייעוץ לאחרים או כל צורך אחר כנדרש. הקורס מקנה לכם כלים לניתוח, הבנה וביצוע של עסקאות נדל"ן. במהלך הקורס תרכשו ידע תיאורטי וכלים פרקטיים ותתנסו בניתוח של עסקאות נדל"ן בפועל. המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים שבאים מהשטח.

מבנה הקורס ומסלול הלימודים


קורס השקעות נדל"ן מונה חמישה עשר מפגשים בני שלוש שעות לימוד מלאות עבור כל מפגש. הקורס בנוי משלושה חלקים. בחלק הראשון תכירו את כל התיאוריה ואת כל המושגים הרלוונטיים עבור התחום. בחלקו השני של הקורס תכירו את כל סוגי העסקאות השונות הקיימות בנדל"ן, בארץ ובעולם. בחלק השלישי, מתיאוריה לפרקטיקה, תרכשו כלים מעשיים לניתוח עסקאות נדל"ן ותדרשו לעשות עבודה מסכמת.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.