לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים נדרשים לעבור מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לצורך ההסמכה בתחום תצטרכו לעבור שישה מבחנים כולל סטאז' של חצי שנה. ארבעת מבחני היסוד משותפים למסלול הפנסיוני והאלמנטרי. בנוסף לכך, בכל תחום תצטרכו לעשות שני מבחנים מקצועיים נוספים.

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר


במכללה שלנו תלמדו את כל הקורסים להכשרה מקצועית ההכנה עבור מבחני הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במהלך הלימודים נעבור אתכם על כל חומר הלימוד הנדרש עבור כל אחד מהמבחנים, ונתרגל שאלות לדוגמא ופתרונות של בחינות משנים קודמות. אתר התרגול העשיר שלנו עם מאות פתרונות לשאלות נבחרות, עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה. מסלול הלימודים המלא שלנו מתקיים בצורה מקוונת או פרונטלית והוא מקנה לכם סט כלים פרקטי לעבודה בתחום.


המחיר עבור קורס סוכני ביטוח אלמנטרי משתנה כמובן בהתאם לפורמט הלימודים דיגיטלי או פרונטלי ובהתאם למספר הקורסים שתלמדו. ישנם סטודנטים הזכאים לפטור על חלק מהמבחנים בעקבות לימודים קודמים בתחום. בכל מקרה נתון, פנו אלינו לפני ההרשמה ונבנה עבורכם תוכנית לימודים מלאה.


מעוניינים לקבל הצעת מחיר? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

קורס סוכני ביטוח מחיר

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי כמה זמן?


מסלול לימודי ביטוח אלמנטרי המלא עבור ביטוח פנסיוני ואלמנטרי הוא בין שנה וחצי לשנתיים. אבל, במידה וקיבלתם פטור על חלק מהקורסים בעקבות לימודים קודמים, תוכלו לסיים את ההכשרה הרבה יותר מהר. כמו כן, סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים יכולים להוסיף במשך השנים תחום ביטוח נוסף. בהמשך הדרך המקצועית שלכם תוכלו להוציא תעודת סוכן ביטוח כפול פנסיוני ואלמנטרי בתוספת של שני קורסים מקצועיים בלבד וסטאז' של חצי שנה.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.