לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שואלים את עצמכם למה כדאי ללמוד נדל"ן? קודם כל אם אתם מעוניינים להשקיע בעולם הנדל"ן אתם צריכים להכיר לעומק את כל העסקאות המתנהלות בשוק. עליכם לדעת איך לנצל את ההון העצמי שלכם בצורה מתאימה, כולל טווח האפשרויות העומדות בפניכם כמשקיעים בכל הנוגע למימון העסקה והתנאים הנדרשים לקבלת אשראי מהבנק. תחום הנדל"ן מאפשר לכם לקבל תשואה בטוחה מדי חודש בחודשו. אבל, בשביל לעשות זאת בצורה נכונה, אנחנו ממליצים לכם על קורס השקעות נדלן מומלץ.


המכללה שלנו מלמדת קורס ייחודי בתחום המשלב בין הפן התיאורטי למעשי. אנו מקנים לכם כלים פרקטיים לניתוח של עסקאות נדל"ן ולביצוע של עסקאות בפועל. במהלך הקורס נסקור את כל העסקאות הנמצאות כיום בשוק הנדל"ן בארץ ובחו"ל, ונעמוד על המאפיינים הייחודיים של כל עסקה. כמו כן, נלמד על כל הדרכים האפשרויות למימון עסקאות נדל"ן.

למה כדאי ללמוד נדל

כמה זמן לוקח קורס השקעות נדל"ן?


קורס השקעות נדל"ן מונה חמישה עשר מפגשים בני שלוש שעות מלאות למפגש. קורס נדלן למתחילים מתאים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניינים ללמוד את התחום לצורך השקעה פרטית, פרויקט יזמי או כל צורך אחר כנדרש כולל ייעוץ נדל"ן. במהלך הלימודים נעבור על כל התיאוריה של התחום ונכיר את כל המושגים הבסיסיים הדרושים לביצוע עסקאות בפועל.

מה לומדים בקורס השקעות נדל"ן?


קורס אונליין מומלץ מעניק לכם ידע נרחב ומקנה לכם כלים פרקטיים לניתוח, זיהוי, הבנה וביצוע של עסקאות נדל"ן. בקורס נעבור על כל אחת מהעסקאות השונות המתבצעות בשוק הנדל"ן ונלמד על המאפיינים של כל עסקה. כמו כן, בחלקו האחרון של הקורס מתיאוריה לפרקטיקה, ננתח מקרי בוחן רבים ונעמוד על המאפיינים הייחודיים של כל מקרה. בסיום חלק זה תצטרכו לעשות עבודה מסכמת.


מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

 

 
© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.