לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ביטוח אלמנטרי באזור הצפון

מכללת אורין שפלטר, המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני, מלמדת כבר שנים רבות קורסים והכשרות מעשיות בשלוחה של המכללה באזור הצפון. אחד התחומים המבוקשים ביותר על הסטודנטים שלנו בצפון, הוא לימודי ביטוח אלמנטרי. הלימודים מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, ומקנים לכם כלים מעשיים לעבודה בתחום.


לצורך ההכשרה תצטרכו לעבור ארבעה מבחנים במקצועות היסוד בנוסף לשני מבחנים מקצועיים. כמו כן, בשביל לעבור את ההסמכה בתחום, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. במסגרת הלימודים במכללה אנחנו מכינים אתכם בצורה מלאה לכל אחד מהמבחנים הנדרשים.


הלימודים מתקיימים במתכונת פרונטלית או דיגיטלית והם מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים. המסלול נמשך בין שנה וחצי לשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד תוכלו להתחיל מיידית בסטאז'.

לימודי ביטוח אלמנטרי בצפון

לימודים מקצועיים והכשרה לעבודה עם לקוחות


המכללה שלנו משלבת במסגרת הלימודים המקצועיים הכשרה לעבודה עם לקוחות. בהתאם לכך, אנחנו שמים דגש מיוחד בקורס על סימולציות ולימוד אינטראקטיבי, המכין אתכם להתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות במהלך העבודה. המטרה שלנו היא להכשיר אתכם למתן שירות כולל ומקיף ללקוחות שלכם.


העבודה בביטוח מתקיימת במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות השונות או במסגרת עסק עצמאי. במהלך הלימודים וההכשרה המעשית, נעזור לכם למצוא את הכיוון המקצועי המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם. בסיום לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי פורטל המשרות העשיר שלנו שמתעדכן מדי יום ביומו, עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

 

מחפשים מקצוע לחיים המשלב בין עבודה עם לקוחות לבין התחום הפיננסי? הצטרפו אלינו עוד היום למסלול הלימודים שלנו בביטוח אלמנטרי באזור הצפון. מתלבטים האם המקצוע מתאים עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.