לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועץ משכנתאות הגדרת התפקיד


לקיחת משכנתא היא אחת ההתחייבויות הגדולות ביותר בחיים. כל זוג צעיר בישראל המעוניין לרכוש דירה, עושה זאת באמצעות הלוואה מבנקים. אנשים שאינם בקיאים בכל המסלולים שהבנק מציע ואינם יכולים לבצע את כל החישובים הנדרשים בעצמם, נעזרים ביועצים מקצועיים לשם קבלת החלטה בנוגע לגובה ההלוואה והתשלום החודשי. בהתאם לכך, יועץ משכנתאות עוזר ללקוחות לבנות את תמהיל המשכנתא המתאים ביותר עבורם. היועצים הם בדרך כלל אנשי מקצוע מהתחום הפיננסי והפנסיוני שעברו הכשרה מיוחדת בייעוץ משכנתאות. במכללה שלנו אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס מקצועי המכשיר אנשי מקצוע לעבודה בתחום.


קורס ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר מתאים עבור אנשים ללא רקע קודם ועבור אנשי מקצוע מעולם הביטוח הפנסיוני והפיננסים, המחפשים אחר דרכים יצירתיות, להגדיל את מעגל הלקוחות ובהתאם את ההכנסה. במסגרת ההכשרה שלנו תקבלו את כל הכלים הנדרשים בשביל לבנות תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות, ותתנסו בפועל בכל החישובים הנדרשים בעזרת מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות.

לימודים והכשרה מקצועית במכללת אורין שפלטר


לימודים היברידיים במכללת אורין שפלטר מתקיימים ברמה הכי גבוהה שניתן. בהתאם לכך, אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום אנשי מקצוע מעולים מהתחום הפיננסי והפנסיוני שעברו אצלנו הכשרה מיוחדת להוראה במכללה. מסלול הלימודים המקיף שלנו בייעוץ משכנתאות כולל לימוד מעמיק של כל המסלולים תוך דגש מיוחד על התאמת המשכנתא באופן מדויק ללקוח. במהלך הלימודים נכיר גם את כל הסוגיות המשפטיות הנדרשות בתחום הנדל"ן ונתנסה באסטרטגיות של ייעוץ ממוקד. המטרה שלנו היא להעניק לכם ידע תיאורטי מקיף שישרת אתכם הלכה למעשה בעבודה בפועל.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בייעוץ משכנתאות? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.