לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

משכנתא היא ההחלטה הגדולה ביותר בחייו של כל זוג צעיר בישראל. מדובר בהתחייבות ארוכת שנים, בה כל חודש יש להחזיר סכום משמעותי לבנק הכולל גם את הריבית. אחד הדברים החשובים ביותר לפני לקיחת ההלוואה, הוא להבין לעומק מהן הקריטריונים הנדרשים מבחינת הבנקים, וכיצד ניתן להשיג את התנאים הטובים ביותר במצב הנתון.


בשנים האחרונות יצאו לאור כמה ספרים לצורך לימוד עצמי של תחום המשכנתא. בעזרתם, לקוחות המעוניינים לקחת הלוואה, יכולים ללמוד את כל החומר הנדרש עבורם, בנוגע לניסוח בקשה עבור הבנקים ובניית תמהיל משכנתא מתאים. אבל בפועל, רק מעטים מלוקחי המשכנתא יכולים להתפנות לקריאה של ספר לימוד מעמיק בתחום.


הדרך המקובלת ביותר היא כמובן לפנות ליועצי משכנתאות לצורך קבלת ההחלטה. היועצים מנסחים את הבקשות עבור הבנקים ובונים עבור הלקוח את תמהיל המשכנתא המתאים ביותר עבורו. בהתאם לכך, הם יכולים לחסוך עבור הלקוח באופן משמעותי בתשלומים החודשיים הנדרשים ומאפשרים לו להתאים את המשכנתא לכלכלת המשפחה.

ספר לימוד עבור משכנתא

לימודי יועץ משכנתאות


ייעוץ משכנתאות נלמד במכללות השונות ברחבי הארץ והוא מקנה לבוגרים את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום. במכללה שלנו יש לנו קורס ייעוץ משכנתאות עם תעודת סיום קורס לאחר ההכשרה והמבחן המסכם. הלימודים מתקיימים במשך חמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. המסלול מתאים במיוחד עבור כל מי שמעוניין לעבוד כיועץ משכנתאות במסגרת הבנקים, במוסד פיננסי מתאים או באופן עצמאי. בהתאם לכך, לומדים אצלנו סוכני ביטוח ואנשי מקצוע נוספים מהתחום הפיננסי והפנסיוני המעוניינים להוסיף עוד נדבך משמעותי לעסק הפרטי.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורס ייעוץ משכנתאות אונליין שלנו בייעוץ משכנתאות? רוצים להצטרף אלינו ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.