לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

האם כדאי לפתוח סוכנות ביטוח? האם כדאי להיות סוכן ביטוח עצמאי? קודם כל צריך להבין את התחום לעומק ולראות האם אתם מסוגלים לנהל סוכנות ביטוח בעצמכם. סוכנויות הביטוח השונות וחברות הביטוח מספקות שירות למאות אלפי לקוחות מדי שנה. בתחום הביטוח אנחנו מדברים בעיקר על המסלול הפנסיוני והאלמנטרי. הביטוח הפנסיוני מכסה את כל הנושא של תשלומי הפנסיה והביטוחים הנלווים, כולל כספי הפיצויים. הביטוח האלמנטרי הוא הביטוח היסודי שכולנו מכירים הקשור לביטוחי רכב ודירה וכל ביטוחי הרכוש, כולל ביטוח על פגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש.


בשביל לנהל סוכנות ביטוח בצורה מתאימה ולעבוד מול הסוכנים, צריך להיות בעל ניסיון עבודה של כמה שנים כסוכן ביטוח שכיר או עצמאי. בנוסף לכך, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא עם שותפים למשרד, סוכני ביטוח מובילים שביחד אתכם נושאים בעול של הקמת העסק ומביאים כל אחד את הזווית המקצועית הייחודית לו.

 

האם כדאי לפתוח סוכנות ביטוח?

הכשרה לעבודה כסוכני ביטוח


סוכני ביטוח עוברים הכשרה מקיפה במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. המסלול עבור פתיחת סוכנות ביטוח, מתחיל עם מעבר של כל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. על מנת לעבוד בתחום הפנסיוני או האלמנטרי, תצרכו לעבור שישה מבחנים בכל אחד מהמסלולים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים, בנוסף לסטאז' של חצי שנה.


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס סוכנות ביטוח מקיף עבור סוכני ביטוח, המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים למעבר של המבחנים בהצלחה יתרה. אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים ובתוכנית הלימודים המקיפה ביותר מבין כל המכללות בארץ.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלול הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.