לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

האם כדאי ללמוד ייעוץ פנסיוני. לפני שנענה על השאלה צריך קודם להבין מה תפקידו של היועץ הפנסיוני ומהם התנאים הנדרשים לצורך ההכשרה. יועצים פנסיוניים נדרשים לעשות ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף לכך, הם צריכים לעבור עוד שני מבחנים מקצועיים במקצועית א' וגמר פנסיוני. לאחר סיום ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, תוכלו להתחיל כבר בסטאז' שאורכו חצי שנה. יועצים פנסיוניים עובדים בעיקר במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. אבל, ניתן כמובן לעבוד גם כעצמאים. התפקיד של היועץ הוא לתת שירות אובייקטיבי ללקוחות בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים שלהם.


מסלול ייעוץ פנסיוני לימודי ערב במכללה שלנו מורכב מ-670 שעות לימוד אקדמיות והוא נמשך כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. כמו כן, ניתן לקבל פטור על חלק מהקורסים אם עבדתם בחברת ביטוח בתחום רלוונטי ארבע שנים לפחות או אתם בעלי תואר ראשון בחשבונאות, כלכלה, מנהל עסקים, ביטוח ובנקאות.


מרגישים שהתחום הפנסיוני מתאים עבורכם, רוצים לעבוד בעבודה משמעותית שבה אתם עוזרים ללקוחות לנהל את כל החסכונות שלהם ולהבטיח לעצמם הכנסה יציבה לשעת הזקנה? אם כן, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו אל מסלול הלימודים בייעוץ פנסיוני. פנו אלינו עוד היום ליועצי הלימודים של המכללה, לצורך קבלת פרטים נוספים על התוכנית ועל מועד ההרשמה.

האם כדאי ללמוד ייעוץ פנסיוני?

 

לימודים והכשרה בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס ייעוץ פנסיוני אונליין הכנה לכל המבחנים הנדרשים בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי. עבור ההכשרה בתחום תצטרכו לעבור שישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים נוספים בכל אחד מהמסלולים. בתחום הפנסיוני פירטנו כבר את כל הקורסים הנדרשים, ההכשרה עבור יועצים פנסיוניים, משווקים וסוכני ביטוח היא אותה הכשרה. אבל, הסטאז' בן חצי שנה שונה בכל אחד מהתחומים. במסלול האלמנטרי תצטרכו לעשות את אותם ארבעת מבחני היסוד, בנוסף לשני מבחנים מקצועיים בביטוח תאונות וביטוח רכוש.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.