לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני ביטוח רכב עובדים בדרך כלל כעצמאים וממליצים ללקוחות על הביטוחים המשתלמים ביותר עבורם. הסוכנים עובדים בדרך כלל כעצמאים מול כמה חברות ביטוח וסוכנויות. הסוכנים מעניקים ללקוח שירות מקיף וכולל בתחום, ובעיקר בודקים מהו הביטוח המתאים ביותר עבור הצרכים שלו ושל בני המשפחה.


הלימודים עבור סוכני ביטוח רכב מתקיימים במסגרת הביטוח האלמנטרי, המטפל בכל ביטוחי הרכוש והתאונות כולל ביטוחי רכוש פרטי של רכב ודירה. ההכשרה כוללת מעבר של שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לסטאז של חצי שנה. לימודי מקצוע קצרים בתחום בנויים מקורסי הכנה לכל אחד מהמבחנים הנדרשים. כמו כן, במסגרת ההכשרה בתחום תקבלו הכוונה מקצועית לבחירת הסטאז' המתאים.

לימודי סוכן ביטוח רכב

לימודים עבור ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר


במכללת אורין שפלטר יש לנו את מסלול קורס ביטוח תאונות המקיף ביותר עבור הביטוח האלמנטרי. במסגרת הלימודים אנחנו מכינים אתכם לכל המבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, ומקנים לכם סט כלים עדכני לעבודה עם לקוחות. אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים ותוכנית הלימודים שלנו היא המקיפה ביותר מבין כל המכללות ברחבי הארץ. כמו כן, אנחנו שמים דגש מרכזי על צוות ההוראה של המכללה, המכיל מרצים מעולים שיודעים איך הדברים עובדים בפועל בשטח.


עבודה כסוכני ביטוח מאפשרת לכם לעבוד באחד המקצועות המרתקים ביותר בעולם התעסוקה. סוכני ביטוח משלבים בעבודתם בין הפן האישי למקצועי ומעניקים שירות הכרחי עבור הלקוחות. ניתן לעבוד כשכירים בתחום ולאחר צבירת הניסיון המתאים לפתוח עסק עצמאי.


רוצים לקבל את הסילבוס המלא של תוכנית הלימודים שלנו? מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על קורסי ההכנה שלנו בביטוח אלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.