לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפני שתוכלו לענות על השאלה 'יועץ פנסיוני איפה לומדים?', כדאי להבין קודם מהו תפקידו של יועץ פנסיוני. פנסיה ויועצים הם שני תחומים שבאמת הולכים יד ביד. יועצי פנסיה מספקים ייעוץ ומידע על תוכניות פרישה הזמינות בחברות הביטוח השונות ומייעצים על הצורה הטובה ביותר של הפרשת פנסיה ללקוחותיהם. כיועץ פנסיוני, תבדקו את ההפרשה הפנסיונית הנוכחית של הלקוחות שלכם ותמליצו על מגוון אפשרויות הזמינות עבורם ולשיקולם. כמו כן, אתם עשוי להיות מעורבים בהקמת והפעלת תוכניות פנסיה תעסוקתית מטעם חברות גדולות עבור כלל העובדים של החברה. תחום זה מאפשר לכם לעבור כשכירים מטעם חברות ביטוח גדולות או לצאת לדרך עצמאית.

 

יועץ פנסיוני איפה לומדים?

כדי להפוך ליועץ פנסיוני, שהפך בינתיים למקצוע מאוד נחשק במשק, חיוניים כישורי תקשורת בין אישית וכישורים מתמטיים חזקים. רוב חברות פיננסיות מעוניינות להעסיק בוגרי מכללות עם היכולת והכישורים להבנת סביבת השוק המשתנה ללא הרף. לכן חשוב לבחון לעומק את התשובה לשאלה ׳איפה לומדים להיות סוכני ביטוח?', ולא להתפשר אף לא לרגע לגבי תוכנית הלימודים שתעניק לכם את כל הכלים והידע הדרוש כדי להפוך ליועץ פנסיוני מצליח.

אז אם עדיין לא החלטתם ואתם מתלבטים לגבי השאלה 'יועץ פנסיוני איפה לומדים?', אין צורך להתלבט עוד. מכללת אורין שפלטר תלמד אתכם הכל בנושא ביסודיות מאפס, כדי שתוכלו להשיג את התעודות הנדרשות ולהשיג את היעדים בחיים המקצועיים שלכם. קורס ייעוץ פנסיוני אונליין זה הוא קורס מקיף, שנועד לספק הבנה מפורטת של אופי המקצוע והתפקיד שלכם בו. כדי להצליח במקצוע ייעוץ פנסיוני, עליכם להיות בעלי סט ספציפי של מיומנויות. בקורס הכשרה מעמיק של מכללת אורין שפלטר, תפתחו את הכישורים המבוקשים ביותר כדי להתחיל את הקריירה שלכם, כמו גם תשדרגו את הידע והכישורים הקיימים.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.