לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

איך סוכני ביטוח מרוויחים? זו שאלה שמדאיגה את כל מי שמנסה את עצמו בתחום. לסוכנים אין משכורת, כך שלמצטרפים חדשים קשה בהתחלה, בדיוק כמו בכל עסק אחר. סוכן ביטוח הוא אדם שמוכר את השירותים והמוצרים של חברת הביטוח איתה הוא עובד. תחומי אחריותו כוללים ייעוץ ושכנוע לקוחות פוטנציאליים בצורך בביטוחי רכוש, חיים, רכב ועוד. עמלות שהושגו מפוליסות שנמכרו הן מקור ההכנסה העיקרי של סוכן ביטוח. עמלות אלו הן בדרך כלל מורכבים מאחוזים מסך פרמיית הביטוח השנתית.

 

איך סוכני ביטוח מרוויחים?

אז כמה מרוויח סוכן ביטוח פנסיוני ומה קובע את רמת ההכנסה של סוכן ביטוח? קודם כל הוא עצמו. סוכן ביטוח עצמאי עובד ללא מעסיק שיכול להעלות לו את המשכורת, לשלם בונוס ועוד, אז צריך לסמוך רק על הכוח שלו. למרות העובדה שכל אחד מחליט בעצמו איך וכמה הוא ירוויח בעסק הזה, ישנם גורמים משותפים המאחדים את כולם.

מספר הלקוחות - ככל שבסיס הלקוחות גדול יותר, כך ניתן לערוך יותר חוזים ולקבל כסף. גובה העמלה תלוי ישירות בגובה העמלות על פי החוזים שנערכים בעזרתכם.
מקצועיות – ככל שהידע של הסוכן רחב יותר, כך הוא מציע יותר מוצרי ביטוח, ולא רק. לטובות של הסוכן להיות בעל הכישורים והידע הנדרש כדי לבטח, לייעץ כאשר מתרחש מקרה ביטוח, להתאים את הפוליסה המתאימה ביותר ועוד. שירות טוב הוא ערובה לכך שעם אותו לקוח ניתן יהיה לחתום לא על חוזה אחד, אלא שלושה או ארבעה.
באיזה סוג ביטוח הסוכן מתמחה? ככל שהעלות של חוזים שנחתמו גבוהה יותר ומספרם גדול יותר, כך הסוכן מקבל רווח גדול יותר.
כך שאם הבנתם איך סוכני ביטוח מרוויחים, והצבתם לעצמכם למטרה להפוך לסוכן ביטוח מקצועי ולהגיע לתוצאות כלכליות טובות בזמן הקצר ביותר, מכללת אורין שפלטר זה המקום עבורכם להתחיל לרכוש את כל הידע והכלים שאתם זקוקים להם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.