לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

שכר של סוכן ביטוח אלמנטרי תלוי בסוכן עצמו ובהכשרה אותה הוא קיבל בלימודי תעודה סוכן ביטוח. שכרו של סוכן העובד בחברות ביטוח מורכב מריבית ופרמיות שניתן לקבל באמצעות כריתת חוזים עם לקוחות. גם ניסיון בחברת ביטוח משחק תפקיד חשוב. גם אנשי מקצוע מנוסים לא יוכלו לחזות מראש את גובה הרווחים של סוכן בחודש הקרוב או שנה לאחר מכן. גורמים רבים משפיעים על הרווחים, העיקרי שבהם הוא פעילות פרטנית והתמדה.

סוכן ביטוח מתווך בין הלקוח לחברת הביטוח. לעבודתו של סוכן ביטוח יש הרבה מן המשותף למנהל מכירות, הרי הוא צריך למכור פוליסות ביטוח. הסוכן גם מחפש לקוחות חדשים וגם עובד עם בסיס של לקוחות קיימים. הוא בוחר פוליסה פרטנית לכל אחד, מייעץ בכל הנושאים, מסכם חוזים ולאחר מכן מלווה את הלקוח לאורך כל תקופת ההתקשרות. כאשר פרטי העבודה עשויים להשתנות בהתאם לתחום הפעילות של סוכן הביטוח. ישנם מספר תחומים עיקריים בעולם הביטוח כאשר מדובר על ביטוח אלמנטרי, ביטוח פנסיוני וביטוח חיים ובריאות.

שכר של סוכן ביטוח אלמנטרי

 

אז אם אתם שואלים את עצמכם בסופו של דבר ממה מורכב שכר של סוכן ביטוח אלמנטרי? התשובה תלויה לרוב בשלושה גורמים עיקריים:

  • מספר הלקוחות המבוטחים על ידי הסוכן.
  • סוגי פוליסות הביטוח בהן מטפל הסוכן.
  • האחוזים והפרמיות שחברת הביטוח נותנת לסוכן.


שכר של סוכן ביטוח אלמנטרי יהיו תלויים ישירות בכמה אנשים חתמו על חוזה ביטוח בעזרתו. הנקודה השנייה מתייחסת לעובדה כי ישנם סוגים רבים של ביטוחים – ביטוח מקרקעין, ביטוח חיים וכן הלאה. ככל שהסוכן מצליח למכור יותר סוגים, כך ייטב. אבל יש בעיה אחת - ככל שהביטוח יקר יותר, כך צריך להתאמץ יותר כדי למכור את הפוליסה. כדי להצליח בתחום ולרכוש את הכישורים שיעזרו לכם למכור את הפוליסות המתאימות ביותר עבור הלקוחות שלכם, מכללת אורין שפלטר מציעים עבורכם את קורס לימודי סוכני הביטוח המקיף ביותר, בעזרתו תוכלו לצאת לעולם סוכני ביטוח בביטחון עם כל ההכשרה הדרושה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.