לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

סוכני ביטוח אלמנטרים עובדים כשכירים או כעצמאים. סוכני ביטוח שכירים עובדים על משכורת חודשית מבית העסק במסגרתו הם מועסקים והשכר ההתחלתי שלהם נקבע בהתאם לבית העסק, והניסיון המקצועי שלהם כסוכני ביטוח. הסוכנים שעובדים כעצמאים מקבלים את שכרם מחברות הביטוח והסוכנויות השונות כעמלת נפרעים ועמלת היקפים, עמלה חד פעמית עבור העסקה ועמלה רב פעמית המשולמת מדי חודש בחודשו.


העבודה כסוכני ביטוח מאפשרת לכם להתקדם עם השנים, ולהרוויח שכר גבוה הן כעצמאים והן כשכירים. אבל, לשם כך תצטרכו כמובן לצבור ניסיון מקצועי, וקהל לקוחות מתאים. כמו כן, תוכלו תמיד להרחיב את תחום השירות שלכם ולהוסיף ביטוחים נוספים כגון הביטוח הפנסיוני, ביטוח קבלנים, ביטוח עסקים קטנים וגדולים ועוד שורה ארוכה של ביטוחים בהתאם.

 

כמה מרוויח סוכן ביטוח אלמנטרי?


הכשרה בתחום הביטוח האלמנטרי דורשת מעבר של שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, בנוסף לעוד שני מבחנים מקצועיים. כמו כן, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.


הדרך הטובה ביותר להתכונן למבחנים היא על ידי קורסים מקצועיים אונליין הכנה במסגרת המכללות השונות ברחבי הארץ. במכללה שלנו באורין שפלטר, אנחנו מלמדים כבר שנים רבות תוכנית מקיפה להכשרה עבור סוכני ביטוח אלמנטרים המקנה לכם את כל הכלים הנדרשים לעבודה בתחום.

לימודים עבור סוכני ביטוח אלמנטרים


מסלול לימודי רישיון סוכן ביטוח שלנו, מכין אתכם לכל ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, ולשני המבחנים המקצועיים בביטוח תאונות וביטוח רכוש. המסלול שלנו הוא בהיקף של 550 שעות לימוד אקדמיות והוא לוקח כשנתיים. במהלך הלימודים אנחנו עוזרים לכם במציאת הסטאז' המתאים, ולאחר מכן למצוא עבודה בתחום. לרשות הסטודנטים של המכללה עומדת מחלקת ההשמה שלנו עם עשרות משרות נחשקות מדי יום מחברות הביטוח והסוכנויות המובילות בארץ.

השאלה כמה מרוויח סוכן ביטוח תלויה כמובן בסוג הביטוח המדובר. כמה מרוויח סוכן ביטוח רכב? כמה מרוויח סוכן ביטוח פנסיוני? אלו הם תחומים נפרדים כאשר כל אחד מהם כולל תנאי עבודה שונים לגמרי. לכן, בשביל לענות השאלה צריך קודם כל לדעת באיזה תחום מקצועי מדובר.


באופן כללי סוכני הביטוח הפנסיוניים והאלמנטרים שעובדים בחברות הביטוח ובסוכנויות השונות, עובדים על משכורת חודשית מבית העסק במסגרתו הם מועסקים. כמו כן, השכר ההתחלתי שלהם נקבע בהתאם לבית העסק, והניסיון המקצועי שלהם כסוכני ביטוח. הסוכנים שעובדים כעצמאים מקבלים את שכרם מחברות הביטוח והסוכנויות השונות כעמלת נפרעים ועמלת היקפים, עמלה חד פעמית עבור העסקה ועמלה רב פעמית המשולמת מדי חודש בחודשו.

כמה מרוויח סוכן ביטוח אלמנטרי?

עבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים


העבודה כסוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים מאפשרת לכם להתקדם עם השנים, ולהרוויח שכר גבוה הן כעצמאים והן כשכירים. אבל, לשם כך תצטרכו כמובן לצבור ניסיון מקצועי, וקהל לקוחות מתאים. כמו כן, תוכלו תמיד להרחיב את תחום השירות שלכם ולהוסיף ביטוחים נוספים כגון ביטוח קבלנים, ביטוח עסקים קטנים וגדולים ועוד שורה ארוכה של ביטוחים בהתאם.


ההכשרה המקצועית עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים כוללת מעבר של ארבעה מבחנים זהים במקצועות היסוד, ועוד שני מבחנים מקצועיים שונים עבור כל אחת מההכשרות. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.

לימודי ביטוח במכללת אורין שפלטר


לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי במכללת אורין שפלטר, מכינים אתכם לכל ארבעת המבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח, ולשני המבחנים המקצועיים בכל אחד מהמסלולים. המסלול שלנו הוא בהיקף של 550 שעות לימוד אקדמיות והוא לוקח כשנתיים. במהלך הלימודים אנחנו עוזרים לכם במציאת הסטאז' המתאים, ולאחר מכן למצוא עבודה בתחום. לרשות הסטודנטים של המכללה עומדת מחלקת ההשמה שלנו עם עשרות משרות נחשקות מדי יום ביומו מחברות הביטוח והסוכנויות המובילות בארץ.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בביטוח פנסיוני ואלמנטרי? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.