לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מכללות ללימוד ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מכינות אתכם למבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בכל רחבי הארץ המכללות הגדולות בתחום הביטוח והפיננסים, מציעות עבורכם קורסי הכנה למבחני היסוד בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח. בנוסף לשני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהתחומים הפנסיוני והאלמנטרי. כאשר אתם באים לבחור מוסד לימודים מתאים, אתם צריכים לעבור על הסילבוס של כל אחד מהקורסים ועל התוכנית המלאה, ולראות מה את מקבלים בתמורה לתשלום עבור לימודי סוכן ביטוח אלמנטרי. בנוסף לכך, תבדקו לעומק את הרזומה של המכללה ואת רשימת המרצים שלה.


במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודים היברידיים מיוחד עבור הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי, המכין אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים הנדרשים. אנחנו המכללה עם תוכנית הלימודים המקיפה ביותר ועם אחוזי ההצלחה הגבוהים ביותר עבור המבחנים. בנוסף לכך, יש לנו צוות מרצים מעולה שעובד בפועל בתחום הביטוח ובתחומים משיקים. לאחר סיום ארבעת מבחני היסוד, תוכלו להתחיל מיידית בסטאז' שאורכו חצי שנה. הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לכם למצוא את הסטאז' המתאים ובסיום הלימודים למצוא עבודה בתחום.

מכללות ללימוד ביטוח

עבודה כסוכן ביטוח


עבודה כסוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, מאפשרת לכם להשתלב באחד התחומים המבוקשים ביותר במעגל התעסוקה. במסגרת העבודה כסוכנים אלמנטריים, אתם מטפלים בכל ביטוחי הרכוש הבסיסיים ביותר, שכל אחד נדרש לעשות בשלב זה או אחר של החיים, ביטוחי רכב ודירה, ביטוח נסיעות לחו"ל וביטוח ימי. הסוכנים האלמנטריים עובדים בדרך כלל כעצמאים מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות. בתחום הביטוח הפנסיוני אתם אחראים על שירות כולל ומקיף ללקוחות כל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים שלהם, לאחר ההכשרה המתאימה תוכלו לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על הלימודים ועל ההכשרה בתחום הביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

מחפשים מכללות ללימודי ביטוח? הגעתם אל המקום הנכון! המכללה שלנו מכשירה סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים עבור המבחנים.


סוכני ביטוח פנסיונים ואלמנטרים נדרשים לעבור שיש מבחנים על מנת לקבל רישיון לעבוד בתחום. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהמסלולים. כמו כן, עליכם לעבור סטאז' של חצי שנה. הלימודים במכללה מכינים אתכם לעבודה בתחום, ומקנים לכם יתרון משמעותי על פני נבחנים אחרים. בהתאם לכך, אנחנו גאים באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים. המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בארץ, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח.

 

מכללות ללימוד ביטוח

לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי עבור מי זה מתאים?


לימודי סוכן ביטוח פנסיוני ואלמנטרי מתאימים עבור כל אחד ואחת מכם המעוניין לרכוש מקצוע מעולה לחיים. מדובר בלימודים של שנה וחצי עד שנתיים שמכשירים אתכם לעבודה בסוכנויות הביטוח והחברות השונות ברחבי הארץ. לימודי ביטוח פנסיוני מאפשרים לכם גם להתמקצע כיועצים פנסיונים או משווקים או לבחור במסלול של סוכן ביטוח פנסיוני. הלימודים בשלושת המסלולים, ייעוץ, שיווק וסוכן ביטוח פנסיוני הם אותם לימודים. השוני הוא באופי הסטאז' הנדרש עבור ההכשרה. במכללה שלנו אנחנו עוזרים לכם למצוא את הכיוון המקצועי המתאים ביותר עבור הכישורים שלכם. כמו כן, בסיום הלימודים וההכשרה המעשית אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה בתחום.

איך נרשמים ללימודים במכללה?


מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? אין יותר פשוט מכך! צרו עימנו קשר עוד היום עם יועצי הלימודים שלנו. במהלך פגישת הייעוץ נעזור לכם למצוא את הכיוון המקצועי המתאים ביותר עבורכם ונתכנן ביחד את מהלך הלימודים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.