לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצים פיננסיים עוזרים ללקוחות לשפר את מצבם הכלכלי. היועצים עובדים עם אנשים פרטיים, יחידים, זוגות ומשפחות ועם חברות ובעלי עסקים. היועצים מספקים שירות כולל ומקיף של הדרכה וליווי ועוזרים ללקוחות לנהל בצורה מתאימה את מאזן ההוצאות וההכנסות שלהם.


יועצים פיננסים אינם נדרשים להכשרה מיוחדת מטעם המדינה, בניגוד ליועצי משכנתאות ויועצים פנסיוניים. אבל בשביל לעבוד בתחום, צריך להכיר לעומק את כל ההיבטים הקשורים למיסוי כספים, כולל היכרות עם התחום המשפטי הקשור לפיננסים. עליכם להיות מסוגלים לבצע חישובים מורכבים ולנווט את משק הבית או העסק לחסכון המתאים. לכן, רבים מהיועצים הפיננסיים הם רואי חשבון שעובדים שנים בתחום הכספים או אנשי מקצוע נוספים מהעולם הפנסיוני והפיננסי. בנוסף לכך, יועצים רבים הם בעלי הכשרה מתאימה בתחומים כגון כלכלה, מנהל עסקים וייעוץ מס וחלקם אף עוברים הכשרה מתאימה במכללות המיועדות לכך.


במכללת אורין שפלטר יש לנו קורס ייעוץ פיננסי עבור אנשים שמעוניינים לעבוד בתחום הפיננסי. יש לנו קורסי הכנה לכל המבחנים הנדרשים בביטוח פנסיוני ואלמנטרי, וקורסים עבור יועצים משווקים ומנהלי תיקים בתחום שוק ההון. בנוסף לכך, יש לנו הכשרות קצרות טווח המכשירות אתכם לעבודה מקצועית בתחום הביטוח והמשכנתאות ובתחומים רבים נוספים.

יועץ פיננסי לימודים

לימודים במכללת אורין שפלטר


הלימודים במכללת אורין שפלטר מעניקים לכם יתרון משמעותי על פני מתחרים אחרים בשוק. אנחנו עובדים עם מרצים מעולים שבאים מן השטח, ומקנים לכם סט כלים מעשי לעבודה עם לקוחות והתמודדות עם סיטואציות קונקרטיות בעבודה. המטרה שלנו בכל ההכשרות המעשיות ובכל קורס תכנון פיננסי ההכנה שלנו, עבור ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, היא לעבור על כל החומר התיאורטי הנדרש לצורך עבודה בפועל ומעבר בהצלחה של המבחנים.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים אצלנו במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.