לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בשנים האחרונות קורסים אונליין צברו תאוצה, ומכללות רבות ברחבי הארץ העשירו את המערך המקוון שלהם בעשרות קורסים חדשים. הטכנולוגיות המתקדמות של ימינו, כוללות פלטפורמות לניהול למידה המאפשרות לימוד חוויתי, תוך כדי מעקב אחר ביצועי הסטודנטים ושילוב של אתרי תרגול עם מאות תרגילים ופתרונות כחלק מהמערך המקוון. אחד התחומים המתפתחים ביותר בעולם הדיגיטלי הוא קורסים והכשרות מקצועיות בתחום שוק ההון והביטוח.


במכללת אורין שפלטר יש לנו מסלול לימודי יועץ השקעות מיוחדים עבור יועצי השקעות, הכולל קורסים אונליין המכינים אתכם בצורה מלאה למבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך. יועצי השקעות נדרשים לעשות חמישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד, כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ואתיקה ודיני ניירות ערך בנוסף למבחן מקצועי במקצועית א'. בנוסף לכך, היועצים נדרשים לעשות סטאז' של חצי שנה. יועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים, ואין להם זיקה למוצרים הפיננסיים עליהם הם ממליצים.

קורס ייעוץ השקעות אונליין

 

עבודה כיועץ השקעות

התפקיד של יועצי השקעות הוא לספק מידע אובייקטיבי ללקוחות, בכל הנוגע להשקעות שלהם בשוק ההון. עליהם להתאים את ההשקעה למשקיע, ולהציע ללקוחות את המסלולים ההולמים ביותר את הצרכים הכלכליים שלהם, ואת הכסף הפנוי שעומד לרשותם. בניגוד ליועצי ההשקעות המשווקים, הנדרשים לאותה הכשרה מעשית, תפקידם לשווק את המוצרים של מקום העבודה שלהם לבעלי רישיון אחרים כגון יועצי השקעות או ישירות ללקוחות.


תחום נוסף בשוק ההון שיכול להתאים עבורכם הוא ניהול תיקי השקעות. המנהלים נדרשים לעשות מבחן מקצועי נוסף במקצועית ב' ולעבור סטאז' של תשעה חודשים. מנהלי תיקי השקעות מוסמכים לבצע פעולות בחשבון הלקוח, מטעם ייפוי כוח שניתן להם ויש להם שיקול דעת מלא בגבולות שהציב הלקוח בנוגע לתיק ההשקעות.


רוצים לדעת איזה מסלול לימודים מתאים עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.