לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מאז תחילת שנות האלפיים נוצרו בשוק העבודה, עשרות מקצועות משתלמים שאינם מצריכים הכשרות ארוכות תווך או תנאים מיוחדים. יועצי משכנתאות, ייעוץ נדל"ן, תכנון פרישה ועוד מקצועות רבים נוספים. יועצי משכנתאות עוברים הכשרה קצרה של כמה חודשים ולאחר מכן הם יכולים לעבוד במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים. יועצי נדל"ן יכולים לאחר הכשרה קצרה, להתחיל לעבוד כיזמים ולקצור רווחים על עסקאות נדל"ן מניבות. תכנון פרישה מתאים עבור מקצוענים בתחום הפנסיוני והפיננסי, בעלי הכשרה מתאימה כגון סוכני ביטוח ורואי חשבון, המעוניינים להוסיף עוד נדבך מרכזי לעסק הפרטי. בנוסף למקצועות החדשים שנוספו לשוק העבודה ישנם הכשרות קצרות בתחום הביטוח כגון חתמי ביטוח ורפרנטים. החתמים אחראים על התאמת הפוליסה למבוטחים והרפרנטים אחראים על כל העבודה המשרדית.


במכללת אורין שפלטר יש לנו שורה ארוכה של קורסים ומסלולים לימודי ביטוח וייעוץ השקעות במיוחד עבורכם בשורה ארוכה של תחומים. יש לנו קורסים עבור עבודה במשרדי הביטוח, הכשרה עבור יועצים פנסיוניים וקורסים בנדל"ן עבור אלו מכם שרוצים להשתלב בתחום. בנוסף לכך יש לנו הכשרות ארוכות יותר בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי והכשרה עבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים.

מקצועות משתלמים

לימודים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים


הכשרה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים דורשת מעבר של שישה מבחנים, ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים נוספים. בנוסף לסטאז' של חצי שנה. לצורך ההכשרה אין צורך בתנאי קבלה מיוחדים, והזמן הנדרש לסיום המסלול נע בין שנה וחצי לשנתיים. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה עם אפשרויות קידום רבות בהמשך הקריירה המקצועית. סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים עובדים כעצמאים או כשכירים בסוכנויות ובחברות הביטוח המובילות בארץ.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי לימודים היברידיים אצלנו במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.