לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

ההכשרה עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים כוללת מעבר של שישה מבחנים במקצועות היסוד, חשבונאות, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה ויסודות הביטוח ושני מבחנים מקצועיים בכל אחד מהמסלולים. בנוסף לכך, תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה.


לימודי סוכן ביטוח בצפון במכללת אורין שפלטר, מכינים אתכם לכל המבחנים הנדרשים ומספקים עבורכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות. המכללה שלנו גאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים, והבוגרים שלנו מאיישים את המשרות הבכירות בתחום. היקף קורס ביטוח מקוון הוא כשנתיים בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט.


אנחנו מתאימים את עצמנו לזמן העומד לרשות הסטודנטים שלנו. בהתאם לכך, אנחנו מעבירים קורסי ערב וקורסים מקוונים לטובת אלו מכם שאינם יכולים להתפנות ללימודי ביטוח בחיפה במשרה מלאה. בסיום הלימודים פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.


מעוניינים להצטרף אלינו אל מסלולי לימודי ביטוח בצפון? רוצים לקבל את כל הפרטים הנדרשים על ההרשמה ללימודים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

לימודי סוכן ביטוח בצפון

עבודה כסוכני ביטוח אלמנטרים ופנסיוניים


סוכני ביטוח אלמנטרים עוסקים ברוב ביטוחי החובה המוכרים לכולנו, ביטוחי רכוש וביטוחים הקשורים לפגיעה בנפש כתוצאה משימוש ברכוש. מדובר בשורה ארוכה של ביטוחים שכל אחד מאיתנו צריך לעשות בשלב זה או אחר של החיים, ביטוח דירה ורכב וביטוחים רבים נוספים. הסוכנים האלמנטרים עובדים כעצמאים או במסגרת חברות הביטוח והסוכנויות והם אלו המתאימים את הפוליסות למבוטחים ודואגים לכיסוי הביטוחי ההולם עבורם.


בתחום הביטוח הפנסיוני תוכלו לעבוד כיועצים, משווקים או סוכני ביטוח פנסיוניים. היועצים מספקים מידע אובייקטיבי ללקוחות בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים שלהם ולמסלולי הביטוח הפנסיוני, המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח במסגרת בית העסק שבו הם עובדים והסוכנים מספקים שירות כולל ומקיף ללקוחות ומתאימים עבורם את כל הכיסויים הנדרשים עבורם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.