לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ביטוח בחיפה מתקיימים בשני מסלולים מרכזייים, ביטוח הפנסיוני וביטוח האלמנטרי. במסגרת הביטוח האלמנטרי והפנסיוני, הסטודנטים נדרשים לעבור שישה מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. ארבעה מבחנים זהים במקצועות היסוד, ושני מבחנים מקצועיים שונים עבור כל אחד מהתחומים. בסיום הלימודים תצטרכו לעשות סטאז' של חצי שנה. במהלך הלימודים או לאחר סיומם תוכלו לשלב בין התחומים ולהוציא תעודה משולבת בביטוח פנסיוני ואלמנטרי.

לימוד ביטוח בחיפה


לימודי ביטוח הפנסיוני מכשירים אתכם לעבודה כסוכני ביטוח, משווקים ויועצים. רוב הבוגרים שלנו עובדים כסוכני ביטוח. אבל תחום השיווק או הייעוץ פתוחים לפניכם. במסגרת ייעוץ פנסיוני אתם מעניקים שירות אובייקטיבי ללקוחות, בכל הנוגע לחסכונות הפנסיוניים. המשווקים מוכרים פוליסות ביטוח במסגרת העבודה שלהם באחת החברות המתמחות בתחום.


בתחום האלמנטרי עבודה כסוכן ביטוח היא המטרה הסופית. במסגרת העבודה תוכלו לעבוד כשכירים או כעצמאים. רבים מהסטודנטים שלנו עובדים בסופו של דבר כעצמאים, לאחר רכישת ניסיון מקצועי. העבודה כעצמאי מאפשרת לכם להגדיל בצורה משמעותית את ההכנסה.

מכללת אורין שפלטר, לימודי ביטוח באזור הצפון
לימודי ביטוח בחיפה הם ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע לעתיד. השלוחה שלנו בחיפה היא אחד ממוסדות הלימוד החשובים והמובילים ביותר בתחום הפיננסי והפנסיוני באזור הצפון. מדי שנה אנחנו מלמדים מאות סטודנטים ומכשירים סוכני ביטוח מובילים לעבודה עם לקוחות. אנחנו מכינים אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים, ומקנים לכם כלים מעשיים להתמודדות עם כל סיטואציה במהלך העבודה. בסיום הלימודים יש לנו פורטל משרות עשיר ומגוון עבור תושבי הצפון. במסגרת ההכשרה שלנו אנחנו דואגים שכל אחד מהסטודנטים ימצא את מקומו המתאים במעגל העבודה. בהתאם לכך היועצים שלנו עוזרים לכם לכל אורך הדרך.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על תוכניות הלימודים שלנו במכללה? רוצים להצטרף אלינו כבר בסמסטר הבא? פנו אלינו עוד היום אל היועצים שלנו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.