לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

היועצים הפנסיוניים עוזרים ללקוחות למצוא את המסלול המתאים ביותר עבורם. הפקדות לפנסיה הן חובה במדינת ישראל עבור שכירים ועצמאים. אבל יש סוגי חיסכון שונים ובשביל לבחור במסלול המתאים, צריך ידע מקצועי בעניין. היועצים עוזרים ללקוחות להבין מה משתלם ביותר עבורם, קופות גמל, ביטוח מנהלים, קרן פנסיה או כל חסכון אחר כנדרש. היועצים מקבלים את שכרם מהלקוחות, והשירות שלהם הוא אך ורק למען טובתו האישית של הלקוח ללא ניגוד עניינים. חלק מהיועצים עובדים עדיין במסגרת הבנקים. אבל בניגוד למשווקים הם לא מוכרים מוצרים ללקוחות, תפקידם הוא לספק מידע בלבד. היועצים נדרשים לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, עליהם לעבור סטאז' של חצי שנה.


קורס ייעוץ פנסיוני אונליין, הינו קורס הכנה למבחנים הנדרשים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. במסגרת ההכשרה בתחום, תקבלו את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבור את המבחנים בהצלחה. המחיר עבור הקורסים משתנה בין מכללה למכללה, בהתאם לתוכנית הלימודים והיקף שעות הלימוד.


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורסים מקצועיים המכינים אתכם בצורה מלאה לכל המבחנים. אנחנו המכללה עם אחוזי המעבר הגבוהים ביותר עבור המבחנים עם תוכנית לימודים מקיפה שמכשירה אתכם לעבודה בתחום.

ייעוץ פנסיוני לימודים מחיר

לימודים עבור סוכני ביטוח ומשווקים פנסיוניים


לימודים עבור סוכני ביטוח פנסיוני ומשווקים, מתקיימים באותה מתכונת כמו לימודי היועצים הפנסיוניים. ההכשרה עבור משווקים וסוכני ביטוח היא אותה הכשרה כמו היועצים. אבל המסלול המקצועי המתחיל עם הסטאז', מבדיל בין התחומים השונים. מבחינת התעסוקה המשווקים עובדים בדרך כשכירים בדרך כלל בבתי השקעות או במסגרת החברות והסוכניות השונות. הסוכנים הפנסיוניים עובדים כעצמאים, בדרך כלל מול מספר חברות ביטוח וסוכנויות.


רוצים לדעת איזה מסלול פנסיוני מתאים במיוחד עבורכם? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.