לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודים עבור סוכני ביטוח מתקיימים במכללות השונות ברחבי הארץ. הלימודים מתקיימים במסגרת לימודי סוכני ביטוח הכנה עבור המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. לצורך ההכשרה בתחום הביטוח הפנסיוני והאלמנטרי תצטרכו לעבור שישה מבחנים. ארבעה מבחנים במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים. בנוסף לכך, תצטרכו לעבור סטאז' של חצי שנה. הלימודים במכללות השונות מכינים אתכם בצורה יסודית לכל המבחנים הנדרשים, ומקנים לכם סט כלים פרקטי לעבודה עם לקוחות. כאשר אתם באים לבחור מכללה מתאימה, תבדקו את הרזומה של המכללה בכל הנוגע למעבר של המבחנים ואת צוות המרצים שלה. בנוסף לכך, תמיד טוב לבדוק את תוכנית הלימודים של המכללות השונות ולהשוות אותם אחת לשנייה. בסופו של דבר אתם צריכים לבדוק מה התמורה שאתם מקבלים עבור התשלום על הלימודים.


במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים כבר שנים רבות קורס ניהול עסק לסוכן ביטוח הכנה למבחנים עבור סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים. אנחנו שמים דגש מיוחד על לימוד פרקטי שמכין אתכם בצורה הטובה ביותר למבחנים, ועוזרים לכם בבחירת הסטאז' המתאים. המכללה שלנו מתגאה באחוזי המעבר הגבוהים ביותר. כמו כן, בסיום הלימודים אנחנו עוזרים לכם למצוא עבודה. פורטל המשרות העשיר שלנו עומד כולו לרשות הסטודנטים של המכללה.

איפה לומדים להיות סוכני ביטוח

קורסים מקצועיים בתחום הביטוח


מכללת אורין שפלטר מעבירה כבר שנים רבות קורסים מקצועיים בתחום הביטוח. יש לנו קורסי הכשרה עבור רפרנטים האחראים על כל העבודה המשרדית ועל קשרי הלקוחות. בנוסף לכך, יש לנו הכשרות עבור חתמי ביטוח האחראים על התאמת הפוליסות למבוטחים. מדובר בלימודים שאינם דורשים זמן רב והם מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים.


מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על כל מסלולי הלימודים שלנו בביטוח? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.