לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועצי השקעות עובדים בעיקר במסגרת הבנקים, ואין להם זיקה למוצרים עליהם הם ממליצים. ההכשרה בתחום כוללת מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך וסטאז' של חצי שנה. קורס יועץ השקעות, מכין אתכם למבחנים הנדרשים ומקנה לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל לעבור אותם בהצלחה. בנוסף לכך, הקורס מכין אתכם בצורה פרקטית לעבודה עם לקוחות בתחום.

תוכנית הלימודים עבור יועצי השקעות כוללת הכנה מלאה לכל המבחנים הנדרשים בכלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה ודיני ניירות ערך והמבחן המקצועי במקצועית א'. במהלך הלימודים תתנסו בפועל בעבודה באמצעות סימולציות ותיאורי מקרים ולימוד אינטראקטיבי בכיתה.

יועצי השקעות נדרשים לעבור אותו מסלול כמו משווקי השקעות. בסיום קורס השקעות נדלן אונליין תוכלו להחליט מה הכיוון המקצועי המתאים עבורכם. המשווקים עובדים בעיקר בבתי השקעות, ותפקידם הוא לשווק את המוצרים של מקום העבודה שלהם לבעלי רישיון אחרים, יועצי השקעות או הלקוחות עצמם.

יועץ השקעות קורס

מסלול לימודים של קורס השקעות נדלן מומלץ שלנו עבור שיווק או ייעוץ השקעות הא בהיקף של 555 שעות לימוד אקדמיות והוא נמשך כשנתיים, בהתאם לקצב הלימוד של הסטודנט. במכללת אורין שפלטר אנחנו מעניקים לסטודנטים שלנו הכשרה מקיפה על ידי טובי המרצים בתחום, מרצי המכללה ומרצים מן החוץ שבאים מן השטח.

לימודים עבור ניהול תיקי השקעות

לימודים עבור ניהול תיקי השקעות דורשים מעבר של מבחן מקצועי נוסף במקצועית ב'. כמו כן, הלימודים בתחום דורשים סטאז' של חצי שנה. מנהלי תיקי השקעות עובדים במסגרת הבנקים, בתי השקעות, חברות ביטוח או כעצמאים. מנהלי תיקים פועלים בחשבון הלקוח מטעם ייפוי כוח שניתן להם, ויש להם שיקול דעת מלא בנוגע לניהול תיק ההשקעות של הלקוחות. בהתאם לכך, הלימודים בתחום מעניקים לכם הזדמנות לעבוד באחד המקצועות המאתגרים ביותר בשוק העבודה.

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים על מסלולי הלימודים שלנו בשוק ההון? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.